Heb je zien rijden in Roosendaal ik geloof vrijdag, vond je proef heel goed gaan.
En die naam; Domino past zo goed bij hem, echt een plaatje zijn jullie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DNI schreef:oh nou okee dan heb ik je zien rijdenvet mooi man!!
moest je ook met de Indoor Kampioenschappen 1 maart??
Arwin6 schreef:Wat een Supergave pony zeg! ik ben echt weg van zijn hoofdje![]()
ook echt een superleuke combinatie.
hoe groot is hij want hij oogt best groot vind ik
ilona1980 schreef:nou jullie vallen wel op !!!
waar hebben jullie de stal ,ik ben zelf ook van limburg
Surion schreef:Hee, heb jij niet meegereden in die clinic in Peer? Vond jullie een superleuke combinatie.

jaggie schreef:Wat een schitterende pony heb je toch onder het zadel, mooi diepzwart van kleur en met geweldige (opvallende) aftekeningen. Is hij eigenlijk goedgekeurd? Mag ik even kwijt dat je echt een hele mooie houding hebt op je pony!
Rijtechnisch heb ik geen opmerkingen voor je eigenlijk en ik denk dat je zelf heel erg goed weet waar je mee bezig bent! En zeker gezien je scores van de laatste tijd ben je echt toppie bezig!
Aparte frontriem ook trouwens, zijn dat kralen?
In ieder geval nog heel veel succes gewenst voor komend jaar!
sunnymay schreef:Wat een topper! Hoe groot is hij? Hij oogt best groot voor een pony...
Wat is zijn afstamming? Zag ik niet in je profiel.
Wel erg super van je, dat je hem zelf in die paar jaar zo aan het lopen hebt gekregen!
Maar zie dat je genoeg ervaring hebt! Je hebt al aardig wat mooie pony's onder je kont(je) gehad! Echt super voor je meis! Want je maakt het helemaal waar!
Maak er een knallend jaar van!!
En maak nog eens een mooi topic van deze zwarte kanjer!!

) maar toch wil ik even zeggen dat je op de foto's soms iets spant, en je handen wat hoog zet. En soms mag de achterhand iets actiever.

Maar hij heeft een prachtige kleur! Is dat toevallig een PK bodywarmer?