. Oude gordijnen zijn bij mij altijd welkom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Oude gordijnen zijn bij mij altijd welkom
. Leuke combi.. 
. Een buitenritje lijkt me nog wat gewaagd, haha
. Dan ga ik wel op Wokkeltje...
. Ik zal eraan denken. Netjes recht maken is natuurlijk goed voor een scheef paard (net als beide kanten op inbuigen).
Denk zelfs dat het niet echt te groot is. De ligging is gewoon niet goed, en dan bedoel ik niet de ligging op het paard (er ligt ten slotte een uniek dekje op
), maar de ligging voor jou.

.
(rechtrichten, voltes)
)
.
. Mijn eigen zadel heb ik verkocht met mijn paard mee. Alternatief nu is een keihard oud springzadel
. Zou ik niet gewoon aan het zadel kunnen wennen?
. Geloof er niks van. Maar anders wil ik best een dekje voor je maken in een LEUK stofje!
__PSM__ schreef:Rechtsachter lijkt hij mij helemaal niet fijn, tis net alsof hij stukken goed loopt en de boel dan iets op slaat gaat ofzo en hij er doorheen moet trekken... Staat waarschijnlijk wat raar, voel je dit ook? Aangezien je niet reageerd op die berichtjes daarover??
Voor de rest heel leuk paard, denk dat als ze fijn je hand wil volgen en je haar goed rijdt je er echt een heel stoer dressuurpaard aan krijgt, vind dat ze er echt een mooie hals aan heeft zitten!!!