__PSM__ schreef:Rechtsachter lijkt hij mij helemaal niet fijn, tis net alsof hij stukken goed loopt en de boel dan iets op slaat gaat ofzo en hij er doorheen moet trekken... Staat waarschijnlijk wat raar, voel je dit ook? Aangezien je niet reageerd op die berichtjes daarover??
Voor de rest heel leuk paard, denk dat als ze fijn je hand wil volgen en je haar goed rijdt je er echt een heel stoer dressuurpaard aan krijgt, vind dat ze er echt een mooie hals aan heeft zitten!!!
Ik dacht dat ik er al wel op gereageerd had, maar ik wil het best nog eens doen.
Ik voel het niet. Tenminste - ik denk dat ik het niet voel. Ik heb pas 2x op haar gereden, en dan kun je natuurlijk ook snel denken dat het haar natuurlijke bewegingen zijn. En aangezien ik toch nog moeite heb met haar beweging voel je dingen misschien minder goed. Maar ze voelt voor mij niet onregelmatig.
@LibertySnowy: er staat een veearts op stal. En het is natuurlijk niet mijn paard, maar mijn bijrijdpaard, dus het is aan de eigenaar. Hij is er wel van op de hoogte en volgens mij is er ooit al wel een veearts bij geweest. Het is waar wat Vio zegt: ze is zwak van achteren en waarschijnlijk komt daar de onregelmatigheid uit voort, in combinatie met haar scheefheid.
Dank jullie wel voor de reacties!