ze loopt al mooi onder je, en ik vind je handen suuuuper... wat heeft ze met d'r oogje?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze loopt al mooi onder je, en ik vind je handen suuuuper...
Tetsje is zó blij dat haar Femmi weer om de hoek staat, ik weet zeker dat ze super trots is op jullie twee.Gjilke schreef:He Lot!
Het gaat super met Femmi zo, zou maar vast een startkaart aanvragenTetsje is zó blij dat haar Femmi weer om de hoek staat, ik weet zeker dat ze super trots is op jullie twee.
Tút
ik ben zelf op femmi bere trots
Manonnn schreef:Prachtig paard Marlot! Jullie zijn echt een hele mooie combinatie! Dit gaat zeker weten goed komen!

en met heel veel trainen kunnen jullie het volgens mij ver schoppen in de sport !
succes. Nathaliia schreef:mooi paardje, en fijn beeld om naar te kijken je rijdt het dier netjes, en het ziet er ontspannen uit, de conditie komt vast goeden met heel veel trainen kunnen jullie het volgens mij ver schoppen in de sport !
succes.
Kajanus schreef:Leuke Flemmingh maar wat zit er nog meer achter, dus moeders vader!
Ze is wel wat aan de zware kant of zit er een veulen in

. probeer contact te houden met het paard. (foto9.) Maar dat is denk ik een momentopname
)