Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simba_ schreef:Je paard kijkt alles behalve blij/tevreden bitloos ...
Simba_ schreef:Je paard kijkt alles behalve blij/tevreden bitloos ...
Storm76 schreef:Leuk paard!
Wel jammer dat je als mod zonder cap en rijkleding op je paard rijd waarbij je gaat springen met een emmer die met de opening naar boven staat. Normaal zou iemand daar behoorlijk wat reacties op krijgen, jij misschien minder omdat je mod bent, maar ik vind het wel dat je een beetje het slechte voorbeeld geeft.
Amable schreef:Tja, die oren... Er zijn zelfs wel eens mensen geweest die het wat eng vonden op zijn rug omdat die oren zo naar achter stonden, terwijl hij verder echt los in zijn lijf is, ontspannen en rustig. Helemaal nergens ook maar een gespannen spiertje. Het viel mij ook op, ook tijdens het rijden, dat hij ze zonder hoofdstel nog dieper in zijn nek legt. Ik denk wel dat hij het lastig vind hoor, zonder de steun van een hoofdstel/bit maar niet niet leuk. Hij vindt namelijk eigenlijk altijd alles wel leuk. En vooral het springen bijv, ik moest mijn best doen om er niet meteen nog een keer overheen te gaan, maar na die megasprong had ik het even wel gezienTerwijl hij ook daar zijn oren zo plat legt. Ik denk dat het concentratie is, maar ik kan natuurlijk ook niet in zijn koppie kijken
Wat ik wel weet is dat als hij iets niet wil, hij het ook echt niet doet! Vooral niet zonder hoofdstel
Ik ben mod ja, maar ook mens. Zou een beetje hypocriet zijn als ik nu ineens een cap zou gaan dragen terwijl ik er zelfs in shows zonder zadel en zonder cap op ga zitten. Ik draag wel degelijk rijkleding, de broek is een jodhpurbroek, deze en uiteraard de jodhpur schoenen. Ik heb overigens ook al meerdere foto's geplaatst (ook toen ik nog geen mod was) met dit hindernismateriaal en met deze rijkleding, nooit negatief commentaar gehad erop. Is nu zelfs voor het eerst...