Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
ziet er lekker ontspannen uit geeft een fijn beeld! je hebt hem echt aan het lopen zeg!
succes met deze leukerd. 

, geniet lekker van de overige wedstrijdjes zou ik zeggen!
EsmeeF schreef:Bedankt voor deze super reacties! Het doet me zeer goed dit allemaal te lezen!
edelweis1: Ik ben zeker erg trots, ik hamer gewoon op mezelf te beseffen wat ik heb bereikt op dit kampioenschap en de tijd hiervoor. Dat mag ik niet onderschatten, het had imo alleen maar slechter kunnen gaan!
Het uitdrukken van mijn hakken is inderdaad een puntje, maar ik droeg deze dag mijn nieuwe laarzen, dus waarschijnlijk verklaart dat een hele hoop.. Toch ontzettend bedankt!
primagirl: Tara meisje, ik vind het nog steeds heel erg voor je dat je zo laag gejureerd bent. Maar nogmaals: Je hebt het wel bereikt op dit kampioenschap aan de start te komen, en dat op zich is al een hele prestatie, vergis je niet! Jullie zijn een super team en jullie gaan nog veel meemaken, daar ben ik van overtuigd! Ik vind het erg leuk je eindelijk eens écht 'gemeet' te hebben!Je bent een super gezellige meid!
Super lief!!!!
Vond het ook heel gezellig om je gemeet te hebben, je bent een hartstikke lieve meid!