Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karen_enter schreef:Flying_Angel schreef:Sorry maar ik vind het er niet zo goed uit zien eerlijk gezegd.
Je handen moeten hoger en gedragen worden, handen rechtop duimen op het hoogste punt.
De pony lijkt het springen ook niet erg leuk te vinden.
Je handen niet teveel mee geven, tijdens de sprong naar voren kijken en niet leunen op de hals.
De hindernissen vind ik ook zeer onveilig, en ik zou toch een cap op doen.
Verder vind ik het een leuke ponyHeb je les? Als je geen les hebt zou ik het aanraden.
Ik heb geen les, het is trouwens ook niet mijn pony.
Ik ga zeker aan mijn handen werken, en aan de commentaar die je hebt gegeven!
Mickey vind het springen net heel erg leuk, maar dat is niet te zien op enkel foto's..
Allesinds toch bedankt
lovelyd schreef:Ik heb zelf het idee dta je met springen het paard teveel tegenhoud doordat je niet je hand voor doet(beetje meer teugel geven kan egen kwaad) en je komt naar mijn idee iets te ver uit het zadel waardoor het lijkt alsof je uit het zadel gegooid wordt.
? Alleen bij de laatste springfoto zou je kunnen zeggen dat ze tegenhoud, maar dat zie ik er nog niet eens in. Bij alle foto's heeft ze duidelijk haar handen naar voren en soms wel in een boogje.