Ik & Mickey springen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyd

Re: Ik & Mickey springen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:25

kan ene leuke combinatie WORDEN het is inderdaad verstandig om les te nemen in jou geval.

Ik heb zelf het idee dta je met springen het paard teveel tegenhoud doordat je niet je hand voor doet(beetje meer teugel geven kan egen kwaad) en je komt naar mijn idee iets te ver uit het zadel waardoor het lijkt alsof je uit het zadel gegooid wordt.

Tips:

Leun niet op de hals met springen ga gewoon emt je bovenlichaam ietsje naar voren en leun op je bovenbenen waardoor je een stukje uit het zadel komt. Door goed te steunen krijg je een comfortabelere verlichte zit dit kun je ook oefenen zonder te springen.

Laat iemand eens naar het [paard kijken die er echt verstand van heeft want het lijkt echt heel mager en het paard lijkt zich niet super te voelen.

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:10

Karen_enter schreef:
Flying_Angel schreef:
Sorry maar ik vind het er niet zo goed uit zien eerlijk gezegd.
Je handen moeten hoger en gedragen worden, handen rechtop duimen op het hoogste punt.
De pony lijkt het springen ook niet erg leuk te vinden.
Je handen niet teveel mee geven, tijdens de sprong naar voren kijken en niet leunen op de hals.
De hindernissen vind ik ook zeer onveilig, en ik zou toch een cap op doen.

Verder vind ik het een leuke pony Lachen Heb je les? Als je geen les hebt zou ik het aanraden.

Ik heb geen les, het is trouwens ook niet mijn pony.
Ik ga zeker aan mijn handen werken, en aan de commentaar die je hebt gegeven!
Mickey vind het springen net heel erg leuk, maar dat is niet te zien op enkel foto's..
Allesinds toch bedankt Knipoog

let er ook nog op dat je met springen op let! niet naast je pony kijken.
niet leunen op je ponyhs als je springt

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:21

lovelyd schreef:
Ik heb zelf het idee dta je met springen het paard teveel tegenhoud doordat je niet je hand voor doet(beetje meer teugel geven kan egen kwaad) en je komt naar mijn idee iets te ver uit het zadel waardoor het lijkt alsof je uit het zadel gegooid wordt.

Gekeken met je ogen in je broekzak Gestoord ? Alleen bij de laatste springfoto zou je kunnen zeggen dat ze tegenhoud, maar dat zie ik er nog niet eens in. Bij alle foto's heeft ze duidelijk haar handen naar voren en soms wel in een boogje.

Het enige wat ik wil meegeven dat nog niet gezegd is (houd niet zo van herhaling), rijd recht op de sprong af en rijd hem daarna ook rechtdoor. Laat hem niet ineens een bocht naar links/rechts nemen.