Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de carbon versie

gewoon normaal.. het is springzadel 

wat gewoon rijden betreft, wat springen betreft ben ik zelf een schijtzak waardoor hij gaat twijfelen

Corellaa schreef:@ sarah_m: nee, zo heette hij al..
de vrouw die zn naam had ''verzonnen'' was in een discotheek geweest genaamt Zanzibar
@ RedPassion: hoofdstel komt van arthur's westernstore vandaan
Lizmd: ik heb een C.S.O capde carbon versie
lexxxi: daar heb ik mijn reden voor
hij galopeert echt heeeeeeeeeel groot, en ik ben dat nog niet gewend, dus eerst nam ik hem altijd heel erg terug, dit moet ik nu goedmaken door hem voorwaarts te laten galoperen en ik wat in de verlichte zit ga
alsie weer voorwaarts is ga ik weer gewoon langzaam terug naar de juiste houding werken
@ blueberry: naar mijn idee zit ik niet kortgewoon normaal.. het is springzadel
@ arno8: klopt
maar zanzibar reageert goed op zit en been.. en we doen het alleen als fijne afwisseling
@ marloes: vertrouw m voor de volle 100 %wat gewoon rijden betreft, wat springen betreft ben ik zelf een schijtzak waardoor hij gaat twijfelen
arno8 schreef:nadeel van deze optoming is, dat het vooral bedoeld is om op te stoppen, maar je kan er niet heel nauwkeurig mee sturen

)
hef mijn petje voor je af, want dit doe ik je niet na
arno8 schreef:nadeel van deze optoming is, dat het vooral bedoeld is om op te stoppen, maar je kan er niet heel nauwkeurig mee sturen