BlanCarla schreef:Ziet er goed uit! Ik vind je houding alleszins al heel veel verbeterd! (nu is het ook op de foto's zichtbaarvond het 'int echt' al verbeterd, mr nu zie je het op de foto's ook
)
Wel vind ik het er een beetje 'vast' uitzien. Het lijkt bij moment alsof hij net iets te veel wordt vast gehouden vanvoor, en dat hij een beetje vasthoudt in zijn rug en dat die een heel klein beetje te diep loopt. Mr dat kan maar een idee zijn natuurlijk.. Mr mss iets 'zachter' proberen te zijn met je hand? Mr ik denk dat het vooral zo 'lijkt', want als je goed kijkt, lijkt er helemaal niet zoveel druk op je teugels te zitten? Het zal mss zijn doordat hij een beetje stijver was dan normaal dat het zo lijkt..
Mààrrrr!! ik vind het echt super verbeterd! Alvast veel succes zondag! We starten nogal ver uit elkaar, dus ik hoop dat ik op tijd terug ben, zodat ik je kan zien rijden!!
Leuk setje ook trouwens
Dat diep lopen is ook moeilijk, hij loopt graag zo... Hem hoog instellen is echt moeilijk.
Ik hoop jou zondag nog te zien, en op 'n goed resultaat hoewel ik er niet teveel van verwacht met dat been van 'm.
Maar nu ga ik naar 'm toe, heb les.
vond het 'int echt' al verbeterd, mr nu zie je het op de foto's ook
)
!!