Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mietjuh schreef:La_Fleur schreef:rowo@: Het zijn onderlappen en peesjes, ik denk dat ze dat gedaan hebben omdat peesjes meer beschermen dan bandages.![]()
De rest@: Bedankt voor jullie reacties.![]()
@ La Fleur en anderen
Willi heeft inderdaad peeskappen om én bandages. Alleen onder zijn bandagens aan zijn voorbenen heeft hij geen onderlappen en om zijn achterbenen heeft hij onderlappen en bandages.
De peeskappen dienen voor extra bescherming.
0maris0 schreef:mietjuh schreef:
@ La Fleur en anderen
Willi heeft inderdaad peeskappen om én bandages. Alleen onder zijn bandagens aan zijn voorbenen heeft hij geen onderlappen en om zijn achterbenen heeft hij onderlappen en bandages.
De peeskappen dienen voor extra bescherming.
Dat dacht ik al..
Op foto 1 is ook duidelijk te zien dat het bandages zijn ipv onderlappen..
La_Fleur schreef:Ik bedoelde ook alleen bij de voorbenen dat hij daar geen bandages heeft.![]()
0maris0 schreef:La_Fleur schreef:Ik bedoelde ook alleen bij de voorbenen dat hij daar geen bandages heeft.![]()
Daar heeft hij ook bandages..![]()
Maar Geen onderlappen..
Ik heb geen idee.
La_Fleur schreef:Mischien daar onder?Ik heb geen idee.
0maris0 schreef:Voor heeft hij bandages en peeskappen,
Achter onderlappen en bandages..
Mischien moet je je wat meer gaan verdiepen in het haranchement?![]()
![]()
Dan rijd je ook al erg netjes hoor! 

Roos_s schreef:Ziet er goed uit hoor! Vind dat je het netjes doet!!
Voor heeft hij gewoon bandages met daarover peesbeschermers.. Achter met onderlappen denk ik, hoeft niet perse... Heb ook tijdje stage gelopen en in die tijd zijn ze daarmee begonnen. Voor extra bescherming, ben er zelf ook niet erg voor, lijkt me veel te warm voor pezen, maar oke, hun keuze
Ik vind je echt super netjes rijden voor 2 jaar
! Dat paard ...

!!
!!!
) Phylos schreef:wat een gaaf cadeau lijkt me tegek!
is zeker wel duur?...(zou ik ook wel willen voor mijn verjaardag)
Marijee schreef:Nogmaals Gefeliciteerd. (Ookal is het een tijd geleden)
Maar alsnog bedankt!