Leuk paard! Het rijden ziet er goed uit. Let wel op dat je je handen niet te hoog gaat houden. Die laatste foto, echt grappig dat ie heel zijn neusje onder water houd wat een grapjas. Heel veel succes in de Z1
M2 is over het algemeen de basis voor het Z en dan moet ik ook zeggen dat het Z erg mee valt. Die foto met ze kop onder water is helemaal te gek. Aleen vind ik dat je hem qua rijden te veel tegen werkt in de mond en je ziet op de foto's ook dat hij wat langer is in de hals en iets duwt op het bit en zich daardoor van het achterbeen af drukt. Dit komt vaak voor, maar probeer dus de inwerking die je nu geeft me je hand te compenseren met je been. En elke x controleren, is hij los aan de voorkant, is hij op het achterbeen, doormiddel van schakelen in het tempo en consequent voorwaarts te rijden.
Kwa commentaar ben ik het met _Celien eens! Let er zelf ook goed op dat je er niet "achteraan'' hangt, dat is zonde! Suc6 met de geven tips, en met je laatste punt natuurlijk
Die laatste foto is briljant!!! Paard heeft gevoel voor humor. Ik vind het sowieso erg knap hoe je zonder snorkel en zwemvliezen je paardje in de rondte stuurt. Commentaar heb ik dan ook niet, alles is hierboven volgens mij wel gezegd. Qua handen nog een tipje: bedenk je dat je een kopje koffie moet vasthouden (zonder te knoeien ) of houd om te oefenen een keertje twee dunnen stokjes vast en probeer die rechtop te houden.
Gaaf paard hee! SB lijkt wat erg schuin (4 sporen), maar dat kan ook door het moment komen (AB lijkt nog wat meer opgetild dan voor, dus volgens mij vertekent het wat). Op foto 11 lijkt het er trouwens eng veel op dat hij op zijn eigen hak gaat staan zeg! Verder vind ik dat je hem knap laat lopen. Die laatste foto is echt heel grappig! Wat een waterrat!
Joepie daar is het pretduo weer(de laatste foto levert wederom duidelijk bewijs op PRET) Jullie blijven steeds voorruit gaan op naar de Z1 zou ik zeggen
sorriso: denk dat het zo lijkt in de sb, en van die hak dat komt omdat er water omhoog spetterd haha als je goed kijkt zie je dat dat niet gebeurd.
joy76: okay ga het proberen bedankt Robin: Ja hoop ik ook, we zullen zien. brenda: Dank je, haha ja mars deugt soms echt niet Mars wordt nog eens een dressuurpaard, en dat voor een exmanege paard
Ik vind juist dat de schouderbinnenwaarts wel wat extra gereden mag worden, zie liever een paard op 4 sporen dan op enkel 2 of net aan 3. Als je paard gemakkelijk op 4 sporen loopt is het enkel een geval van terug zetten vanuit je linkerbeen naar je rechter hand. Als jeje spoor moet gaan verbreden wordt dat natuurlijk al weer ingewikkelder!
leuk paard:D,comentaar geef je zelf al en je houding is op sommige foto's mooi en soms val je voorover en dan zit je te ver achterover en in je apuyementen kantelt hij erg met ze hoofd moet hij meer stelling en buiging hebbe zodat hij meer kan scharen en dragen