klein boefje @ dressuur en springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: klein huftertje @ dressuur en springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 01:22

joy76 schreef:
Kennelijk heb je zo je redenen om je pony in je topictitel zo te noemen. Ik vind het niet zo aardig tegenover een pony die in elk geval op de foto's zo z'n best voor je doet. Ziet er supergaaf uit!

denk dat dit komt door dr vorige topic Lachen
maar indd doet ie wel z'n best

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 07:33

joy76 schreef:
Kennelijk heb je zo je redenen om je pony in je topictitel zo te noemen. Ik vind het niet zo aardig tegenover een pony die in elk geval op de foto's zo z'n best voor je doet. Ziet er supergaaf uit!

Net of de pony dat leest Clown

Maar trek je niks van aan hoor. Zo is bokt nou eenmaal. Ik vind je niet te groot. Mischien wat lang voor het hele plaatje. Maar daarvoor ga je je paardje niet wegdoen. Het rijden ziet er netjes uit Haha!

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 07:39

Liek_ schreef:
Jolliegirl schreef:
zwaarder kun je altijd worden

maar ga zo door voorlopig, t ziet er goed uit Lachen

Nou, kijk maar uit, geen chips meer hoor Saul Koe **nomineert uitspraak voor domste van deze week**

Wat een lekker beest zeg! Heerlijke foto's in je andere topic en ziet er netjes uit!

Ik ben het met Jolliegirl eens, sterker nog, op de foto's lijk je al te zwaar voor je pony. Ik zeg dit niet om je te kwetsen maar ik denk dat je echt wel moet overstappen naar een grotere pony, hoe moeilijk dat ook is. En het gaat er trouwens niet om of dat je lang bent maar het gaat om gewicht en zit (zit is wel goed). Je hebt hem wel lekker aan het lopen!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 07:51

Ook ik zou eens gaan kijken voor een ander paardje.
Ik vind je hier ook echt te groot voor. Als je benen een klein beetje onder zijn buik uitkomen geeft dat niet, maar jij komt er wel een heel eind onderuit.
En daar kun je je paardje wel degelijk mee hinderen, want als je te lang bent, raak je eerder uit balans.

Dat jij een ander paardje zoekt, wil niet zeggen dat je deze moet verkopen.
Er zijn genoeg mogelijkheden zoals een bijrijdstertje of iets.
Maak jij zowel een meisje als een paardje gelukkig.

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 08:35

Jullie kunnen toch ook nooit eens een keertje niet zeuren hè.Tis altijd wat.
Laat de TS toch, ze gaat niet op wedstrijden, ze heeft de pony volledig (ongeveer dan Clown ) onder controlle.
Jullie onderschatten een pony, die zijn ijzersterk joh. Op ijslanders zitten ook vaak nog veel zwaardere en grotere volwassenen.
Als ze haar beugels een gaatje korter doet, valt het vast mee.
En jullie zo goed bedoelde tips voor een lief klein bijrijdertje, misschien even in haar profiel hun voor geschiedenis lezen.

joy76 schreef:

Hihihi, geweldig. Denk niet dat haar pony hier zo mee zal zitten hoor.. Clown
Stel je voor een van zijn paardenvriendjes verteld het hem.. Oeioeioei..

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 08:38

joy76 schreef:

Ik denk dat dit eerder liefkozend bedoelt is dan gemeen.... ik noem mijn pony ook vaak: Dikke of Bolle ofzo

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 08:42

Ik vind het te groot zijn wel meevallen Lachen als TS haar beugels twee gaten korter doet is het al een heel ander gezicht Lachen

gruwelijk gave pony vind ik dit Lachen mocht TS hem ooit verkopen heb ik hier een 9 jarige zitten die hem denk ik wel wil hebben Lachen

Denica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 08:46

Je zit mick zeker neit in de weg, alleen heb je je beugels met dressuren nu weer wat aan de lange kant (het is ook nooit goed he Tong uitsteken) waardoor je benen gelijk zo lang lijken, terwijl dat best meevalt!

Bij 1e foto dacht ik "goh die lijkt wel erg op Mickey", bleek dat het Mickey was Clown

Mooi dat het verder zo goed gaat, springen ziet er leuk uit!

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 08:54

Wat een leuke foto's weer Haha!

Ik vind je pony echt leuk! Bloos

Linnnnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:02

Ik ben het met Jolliegirl eens, het maakt niet uit of je je beugels 2 of drie gaten korter doet, je bent gewoon ook te zwaar voor de pony, dat is niet beledigend bedoeld, het zal vast zo aankomen, maar het is niet zo, maar daar kan ik niks aan veranderen want je blijft bij jou redenen, dat je niet te zwaar bent enz ... nou, ik zou echt opzoek gaan naar een bijrijdertje, en jij opzoek naar een nieuw paard!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:07

Verward Ik heb de foto's meerdere malen bekeken, maar ik zie absoluut niet dat de TS te zwaar is voor de pony Ze is iets te lang voor het mooie inderdaad, maar het gewicht kan nog makkelijk Lachen
Voor de rest ziet het er goed uit! Probeer er overheen te blijven kijken, en gewoon lekker door gaan Lachen

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:11

Jullie zien er leuk uit!
Om dat andere tipic heb ik erg gelachen!

En wat een leuk koppie heeft hij!!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:29

LinnxSpeedy schreef:
Ik ben het met Jolliegirl eens, het maakt niet uit of je je beugels 2 of drie gaten korter doet, je bent gewoon ook te zwaar voor de pony, dat is niet beledigend bedoeld, het zal vast zo aankomen, maar het is niet zo, maar daar kan ik niks aan veranderen want je blijft bij jou redenen, dat je niet te zwaar bent enz ... nou, ik zou echt opzoek gaan naar een bijrijdertje, en jij opzoek naar een nieuw paard!

ik ben het hier mee eens, oom vind ik op een een of andere manier je zadel te groot Verward

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:31

Cayenne schreef:
Verward Ik heb de foto's meerdere malen bekeken, maar ik zie absoluut niet dat de TS te zwaar is voor de pony Ze is iets te lang voor het mooie inderdaad, maar het gewicht kan nog makkelijk Lachen
Voor de rest ziet het er goed uit! Probeer er overheen te blijven kijken, en gewoon lekker door gaan Lachen

en hier kan ik me dus helemaal in vinden........... pownie doet het prima zo

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:34

Wát een leuke pony zeg! Ziet er netjes uit hoor. Ander topic vond ik helemaal geweldig, lekker bommetje!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:46

Citaat:
ik ben het hier mee eens, ook vind ik op een een of andere manier je zadel te groot Verward

Clown Ik zie niks aan het zadel hoor. Volgens mij is dat zadel gewoon goed.
Goh er komen steeds meer dingen bij die niet kunnen

Ik vind het een leuke combi Ja

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:57

Whahaha! Wat een pony joh (heb het andere topic ook even zitten bekijken) dan is dit een heel verschil Ja. Ik vind je ook wel ietwat groot voor de pony, maar echt storend is het niet. Je lijkt hem niet echt te hinderen. Maar over een tijdje zul je toch waarschijnlijk wel over moeten gaan naar een groter paardje.
Het zadel is wel vrij groot, komt natuurlijk ook omdat jij die maat waarschijnlijk nodig hebt, maar voor de pony is ie eigenlijk te groot in mijn optiek.

Dit doet niks af aan het feit dat ik het er netjes uit vind zien, het zal geen makkelijke zijn, dus je hebt hem toch netjes lopen hoor.

p.s. die 2e foto in het andere topic is echt heel erg gruwelijk, dat beestje lanceert zichzelf gewoon! Pling!!!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 10:21

Jeetje wat een uiteenlopende reacties zeg.
Maargoed even over het feit dat ik te zwaar zou zijn. Ik weeg 57 kg, dat kan die makkelijk dragen!
Het zadel, dat is proffesioneel gebeurt, hebben een hele boel mensen naar gekeken,en dat ligt perfect Ja
Overstappen op een ander paardje zal niet gebeuren ik zit ook niet in het financiele plaatje dat ik er twee kan houden.
Ik blijf gewoon lekker recreatief rondhuppelen op mijn kleintje.

Iedereen heeft het dr over, over een tijdje moet je toch over naar een groter paardje.
Nu is mijn vraag wat is het verschil met over een tijdje en nu?

Toch bedankt voor alle reacties Lachen

Bij de weg, huftertje is idd liefkozend bedoeld, daar wil ik mijn pony helemaal niet mee kwetsen Vork

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:29

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 10:36

Het kan ook allemaal net, hij heeft een kort ruggetje waardoor een goed passend zadel vinden moeilijk is.
Maar na een hele lang zoektocht hebben we eindelijk wat gevonden Lachen

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:41

en je beugelt mogen ook wel 2 gaatjes korter idd denk dat je zo met lichtrijden amper omhoog kan komen Knipoog

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:14

Ach joh, trek je niet te veel aan van die reacties over te zwaar en minder chips eten. Te zwaar ben je echt niet, niet voor je pony en niet in het algemeen. Degenen die daarover iets menen te moeten zeggen, zijn mensen die of niets beters te doen hebben, of puur vanuit hun eigen niet terzake doende esthetische standaard naar jou en je pony kijken. Jouw pony kan jou prima dragen. Jullie vormen op de foto's een erg leuke combi, en volgens mij hebben jullie veel lol met elkaar.
Je beugels kunnen inderdaad wel een paar gaatjes korter, dat zal je zit ten goede komen denk ik.
Heb gewoon veel plezier samen (misschien zijn ze gewoon jaloers ... Knipoog )

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:18

Stoere pony!!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:47

Te zwaar is de TS niet, ik denk ook niet dat Bokt dit van foto's af kan beoordelen. Te lang is enkel een extra hindernis die de TS bereid is om te nemen. Hierdoor moet ze extra goed letten op haar beenlegging en haar balans. Maar zolang deze in orde is (wat ook te zien is op de foto's) is er in mijn ogen weinig aan de hand. Laurie; misschien is de bak wel iets te zwaar voor Mick om in te springen, denk je niet? Gelukkig kunnen we in de zomer in de springwei, dat is voor de paardjes een stuk minder zwaar Lachen

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 11:50

heey fleur!
De bak is idd redelijk zwaar, maar hij heeft er met springen minder moeite mee dan met de dressuur Ja
En dit is nog niets vergeleken de vorige bak waar wij in reden, van de zomer mag de spring"weide" gebruikt worden? gaaf !