iswan @ dressuurwork (is Z2 geweest)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whitepanther

Re: iswan @ dressuurwork (is Z2 geweest)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 23:28

Vind het een erg mooi paard maar vond dat meteen al toen ik hem voor het eerst in die stal op het hoekie zag staan Knipoog
Ziet er netjes uit hoor

Zam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 00:59

Erg leuk paard en het ziet er goed uit !!
Op sommige foto's lijkt hij wat uit elkaar te vallen, maar dat kan ook heel goed een momentopname zijn of een vertekend beeld !
Die galopfoto is mooi !

Super dat je de kans krijgt om dit paard lekker bij te rijden.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 06:28

ja sorry voor mn reactie was een beetje te. ik heb zelf heel lang zonder cap gereden, tot ik een keer echt er gewoon af ben gekletterd, en nog een stuk ben meegesleurd. dat was nog in nederland, nu hier in egypte, 2 x zonder cap gereden met renpaarden..en beiden keren lag ik er gewoon naast! het is gewoon dat een ongeluk in een klein hoekje zit, dat wilde ik zeggen Knipoog dus mn excuses

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 08:22

moooi!!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 08:33

Ziet er nog steeds lekker ontspannen uit net zoals de eerste keer volgens mij zit er wel wat zelfverzekerder op zo te zien Lachen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:09

Volgens mij is het een heerlijk paard om te rijden, zo ziet hij er iig wel uit! Ziet er idd ontspannen uit, netjes hoor! Vind dat je hem fijn rondrijdt voor de keren dat je er nu op hebt gereden OK dan! !

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 20:51

Chikkie96 schreef:
nou onder teugels versta ik dat ze misschien een beetje te lang zijn, je tenen er te ver in en volgends mij had ik dat bij die andere foto's ook al gezecht. maar nu ik het zo allemaal zeg lijkt het alsof ik je zit aftezijken .. sorry Huilen

sorry maar ik vind niet dat mijn tenen te ver in de beugels zitten hoor
ik vind jou commentaar niet echt serieus overkomen omdat dit al het 2de topic is waar je iets zegt wat totaal niet klopt
ga er dus ook verder niet op in

Whitepanther schreef:
Vind het een erg mooi paard maar vond dat meteen al toen ik hem voor het eerst in die stal op het hoekie zag staan Knipoog
Ziet er netjes uit hoor

dank je wel Haha!
enne dit paard stond eerst in het rijtje bij tino Lachen

Zam schreef:
Erg leuk paard en het ziet er goed uit !!
Op sommige foto's lijkt hij wat uit elkaar te vallen, maar dat kan ook heel goed een momentopname zijn of een vertekend beeld !
Die galopfoto is mooi !

Super dat je de kans krijgt om dit paard lekker bij te rijden.

dank je wel Haha!
en ja het is zeker een leuk paard Lachen
en dit paard rij ik maar voor 1,5 week helaas (rij hem alleen maar omdat de eigenaren op vakantie zijn)

play_coy schreef:
ja sorry voor mn reactie was een beetje te. ik heb zelf heel lang zonder cap gereden, tot ik een keer echt er gewoon af ben gekletterd, en nog een stuk ben meegesleurd. dat was nog in nederland, nu hier in egypte, 2 x zonder cap gereden met renpaarden..en beiden keren lag ik er gewoon naast! het is gewoon dat een ongeluk in een klein hoekje zit, dat wilde ik zeggen Knipoog dus mn excuses

excuses aanvaard
en ik weet wat de gevolgen kunnen zijn van het rijden zonder cap maar ik heb echt nooit een cap op (behalve met springen en wedstrijden)

Bellie2 schreef:
moooi!!

dank je wel Haha!

netam12 schreef:
Ziet er nog steeds lekker ontspannen uit net zoals de eerste keer volgens mij zit er wel wat zelfverzekerder op zo te zien Lachen

ja het is zeker ontspannen Haha!

Tinne schreef:
Volgens mij is het een heerlijk paard om te rijden, zo ziet hij er iig wel uit! Ziet er idd ontspannen uit, netjes hoor! Vind dat je hem fijn rondrijdt voor de keren dat je er nu op hebt gereden OK dan! !

dank je wel Haha!
en ja het is zeker een fijn paard om te rijden en nu helemaal nu hij echt goed los begint te laten