mooie foto's, en prachtige haf

Leuke combinatie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toch zou ik jou liever op een groter paard zien. Ik weet dat haflingers heel veel kunnen dragen, en dat je absoluut niet te zwaar bent. Maar een groter paard zou je wel mooier staan. leenxxx schreef:Ziet er netjes uit hoor, alleen een vraagje.. Die peesbeschermers die je paard om zijn achterbenen heeft, lijken wel heel groot. Het lijkt net of deze ook voor de voorbenen bedoeld zijn.. Maar misschien kan ik het mis hebben.
ik vind dat de pony echt super loopt.. alleen let inderdaad op je handhouding en het lijkt idd vooral op foto 2 en 3 dat je je rechterheup kantelt waardoor je scheef zit.. maar dit is volgens mij al eerder gezegd..
en idd het naar voren kijken.. maar dat geef je zelf al aan en ongeveer iedereen hier ook dus bekend verhaal inmiddels
maar vind je pony echt heel leuk..
ga zo door..

Siegje schreef:Leuke haflinger.Toch zou ik jou liever op een groter paard zien. Ik weet dat haflingers heel veel kunnen dragen, en dat je absoluut niet te zwaar bent. Maar een groter paard zou je wel mooier staan.
. Maar ze pakt alles zo goed op dat we het zeker tot het M willen redden
WiliamLawson schreef:Commentaar is al gegeven en het rijden ziet er goed uit.
Maar wat ik nu niet snap is dat je naderhand gaat crossen. Lol met je knol oké, maar je gooit nu wel alles weg wat je bereikt hebt tijdens het rijden..jammer
Liza_vL schreef:WiliamLawson schreef:Commentaar is al gegeven en het rijden ziet er goed uit.
Maar wat ik nu niet snap is dat je naderhand gaat crossen. Lol met je knol oké, maar je gooit nu wel alles weg wat je bereikt hebt tijdens het rijden..jammer
Geef ik je gelijk in. Beter is haltstrekken(naar de hand toe) om zo totaal ontspannen en in je juiste manier van werken te eindigen.
wat een mooie haflinger

GinnyBanshee schreef:ziet er echt goed uitwat een mooie haflinger
je hebt hem super aan het lopen, mooi verzameld en compact, leuk om te zien, ben benieuwd naar meer fotos,
oh ja wat STOER die manen zo

snuffelhues schreef:Heb niet het hele topic doorgelezen, maar een tip: in plaats van geforceerd rechterop te gaan zitten omdat dat "moet", probeer eens uit te stralen hoe trots je bent dat je paard zo mooi loopt! Als je trots/ fier bent maak je je automatisch groter, je schouder rechter en je hoofd wat hoger!
Nu ziet het er uit alsof je uitstraalt "ik ben er niet, zie mij niet"
Bovendien blokkeer je je ademhaling in deze houding. Dus door iets bewuster en dieper te gaan ademhalen, gaat je houding waarschijnlijk ook al verbeteren.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt...
Succes!