Wat fijne foto's van IJslander Eva!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: Wat fijne foto's van IJslander Eva!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 20:29

Ik lees dat het een tijdje terug nog niet zo goed ging, ik hoop dat het bij mijn paard op den duur net zo goed zal gaan als bij jouw merrie, mijn merrie is wel van heel ander kaliber, maar jouw paardje loopt zo mooi!!

Super!! Hoop dat het bij mij ooit net zo mooi mag worden!!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 20:54

Ziet er goed uit, leuke yslander Ja Knipoog Haha! .

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 21:03

netjes hoor!
eerst foto echt geweldig die manen!
x

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:34

zo zie je maar dat ook ijslanders prima dressuurmatig gereden kunnen worden ipv al die verstokte ijslanderruiters die maar trekken en schoppen want ze willen tölten,tölten wat nou nagefelijk?
Oooooh ik irriteer me daar altijd dood aan op wedstrijden!
TS hulde aan jou, ziet er super uit

pNg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:36

Ziet er goed uit. Mooie foto's

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 17:42

Debbylover schreef:
Ziet er Goed uit Haha!
Loopt ook erg goed over de rug Knipoog
Dekje Heb ik ook trouwens Tong uitsteken

Dankje, zijn fijne dekjes he? Lachen

__PSM__ schreef:
Ik lees dat het een tijdje terug nog niet zo goed ging, ik hoop dat het bij mijn paard op den duur net zo goed zal gaan als bij jouw merrie, mijn merrie is wel van heel ander kaliber, maar jouw paardje loopt zo mooi!!

Dat klopt inderdaad, heb Eva nu iets langer dan 2 jaar en in het begin was het gewoon helemaal niks. Ze zat rechts helemaal vast en ze was gewoon onwijs stout, gewoon gemeen! Maar om een lang verhaal kort te maken is het nu mijn beste maatje. Lachen
Tuurlijk, gewoon volhouden dan lukt alles! Haha!

moniquelucky schreef:
Ziet er goed uit, leuke yslander Ja Knipoog Haha! .

Dankje!

Bellie2 schreef:
netjes hoor!
eerst foto echt geweldig die manen!
x

Mooi he! Lovers
Dankje!

Wildgirl schreef:
zo zie je maar dat ook ijslanders prima dressuurmatig gereden kunnen worden ipv al die verstokte ijslanderruiters die maar trekken en schoppen want ze willen tölten,tölten wat nou nagefelijk?
TS hulde aan jou, ziet er super uit

Ja zeker kunnen ze dat wel! Haha! Ik vind dressuurmatige training erg belangrijk. Ze ontwikkelen er veel spieren mee (die ook weer voordelig voor het tolten zijn) en het paard word veel soepeler waardoor ze ook beter in hun vel zitten, dat merk ik wel aan Eva!
Tolten gaat ook steeds beter en beter dus ben harstikke trots op haar! Lachen (in mijn profiel een tolt foto van dezelfde dag)
Dankje!!! Bloos

pNg schreef:
Ziet er goed uit. Mooie foto's

Bedankt hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:49

Eva is en blijft echt leuk! Ze loopt dressuurmatig ook echt goed Ja Leuk dekje heb je erop liggen. Past er goed bij Ja

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:02

IceEva schreef:
__PSM__ schreef:

Dat klopt inderdaad, heb Eva nu iets langer dan 2 jaar en in het begin was het gewoon helemaal niks. Ze zat rechts helemaal vast en ze was gewoon onwijs stout, gewoon gemeen! Maar om een lang verhaal kort te maken is het nu mijn beste maatje. Lachen
Tuurlijk, gewoon volhouden dan lukt alles! Haha!

Volhouden ben ik goed in, ben inmiddels al 4 jaar bezig met mijn paard.. Vandaag liep ze heel goed, dus komt vast helemaal goed!!! Nogmaals het ziet er echt heel goed uit!!

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:24

Citaat:

Hallo, da's wel een beetje kort door de bocht Wildgirl Nors opkijken
Ik heb ze niet gezien hoor, die trekkers en schoppers, bij mijn laatste wedstrijd (Exloo paar weken terug). Tuurlijk, je ziet betere en mindere combinaties, maar de meerderheid van ons IJslandermensen is inmiddels ook uit de oertijd geevolueerd en weet dat je een paard nageeflijk over zijn rug moet rijden om hem goed te ontwikkelen. Ook in tolt, alleen kost het in die gang bij een aantal paarden de nodige tijd om ze vanuit een vrije zelfhouding (licht en hoog, maar nadrukkelijk niet over de teugel met een onderhals) naar een meer verzamelde, afgebogen houding met goed ruggebruik en een goed ondertredend, dragend achterbeen te rijden. Als je paard dat in de proef (nog) niet laat zien, zal jij daarop in je punten afgestraft worden, zeker als het voor de jury duidelijk is dat dit te maken heeft met jouw manier van rijden. Ik heb in Exloo een tijdje bijgeschreven bij een van de juryleden - dat is erg leerzaam, omdat je daarbij heel duidelijk meekrijgt waar ze op letten. Moet jij misschien ook eens doen Knipoog

En on topic, inderdaad een fijn beeld van Eva! En als het voelt zoals het eruitziet, is het helemaal goed.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 19:29

__Marloes schreef:
Eva is en blijft echt leuk! Ze loopt dressuurmatig ook echt goed Ja Leuk dekje heb je erop liggen. Past er goed bij Ja

Bedankt Marloes!

__PSM__ schreef:
Volhouden ben ik goed in, ben inmiddels al 4 jaar bezig met mijn paard.. Vandaag liep ze heel goed, dus komt vast helemaal goed!!! Nogmaals het ziet er echt heel goed uit!!

Komt goed! Lachen

Askja schreef:
Citaat:

Hallo, da's wel een beetje kort door de bocht Wildgirl Nors opkijken
Ik heb ze niet gezien hoor, die trekkers en schoppers, bij mijn laatste wedstrijd (Exloo paar weken terug). Tuurlijk, je ziet betere en mindere combinaties, maar de meerderheid van ons IJslandermensen is inmiddels ook uit de oertijd geevolueerd en weet dat je een paard nageeflijk over zijn rug moet rijden om hem goed te ontwikkelen. Ook in tolt, alleen kost het in die gang bij een aantal paarden de nodige tijd om ze vanuit een vrije zelfhouding (licht en hoog, maar nadrukkelijk niet over de teugel met een onderhals) naar een meer verzamelde, afgebogen houding met goed ruggebruik en een goed ondertredend, dragend achterbeen te rijden. Als je paard dat in de proef (nog) niet laat zien, zal jij daarop in je punten afgestraft worden, zeker als het voor de jury duidelijk is dat dit te maken heeft met jouw manier van rijden. Ik heb in Exloo een tijdje bijgeschreven bij een van de juryleden - dat is erg leerzaam, omdat je daarbij heel duidelijk meekrijgt waar ze op letten. Moet jij misschien ook eens doen Knipoog

En on topic, inderdaad een fijn beeld van Eva! En als het voelt zoals het eruitziet, is het helemaal goed.

Het voelt harstikke fijn ja, ze loopt heel ontspannen, super! Lachen Dankje!

LarissaenA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 10:09

mooie ijslander!
ze loopt echt mooi

Debbylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:32

IceEva schreef:
Debbylover schreef:
Ziet er Goed uit Haha!
Loopt ook erg goed over de rug Knipoog
Dekje Heb ik ook trouwens Tong uitsteken

Dankje, zijn fijne dekjes he? Lachen

Ja Zijn erg fijne dekjes:P

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:34

wat een leukerd Haha! het rijden ziet er netjes ontspannen uit! geen geruk en gepluk! Haha! leuk dekje ook!!