Wat leuk om foto's van jullie beiden te zien
Overigens heb ik dit paardje ook ooit gereden en weet dat hij echt sloom kan doen. Is het geen idee om met een klein zweepje te rijden, tot je hebt geleerd met je kuiten aan te sporen ipv met spoortjes ? Ik weet dat Sun niet zo van zwepen houdt, maar je hoeft hem er dan niet eens mee aan te raken.
Hij is idd sterk in de mond, maar hoe sterker jij je gaat maken dan maakt hij zich nóg sterker. En dat ga jij verliezen, probeer toch er naar te werken dat ie weer op lichtere hulpen gaat reageren. Hij kan het wel, maar het duurt wel een stukkie langer dan bij een ander paard. Je geeft zelf aan dat hij het niet merkt als je met lichte druk iets vraagt, maar dat doet ie uiteindelijk wel hoor, niet om je af te kraken, maar het kan wel. Het is alleen lang werken en Sun maakt liever lol
Je bent ook niet de enige die op een stuurloze Sun heeft gezeten, ik ben in het begin zelfs op een ander paard gebotst

Schaam me nog steeds, maar ik kan helemaal niet meer sturen.
Ik vind de foto's er leuk uitzien

Jullie zijn een erg leuke combi, leuk kunstje trouwens ! Ziet er goed uit hoor, jullie zijn goede maatjes zo te zien