Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar schatte zoiets omdat de fokker ook nog bij ons is geweest en degene die hem heeft doorgereden kwam uit voorthuizen en dus had niet verwacht dat dat ver weg zou zijn ofzo 

A_n_n_e_ schreef:Zit er leuk uit, maar ik zou bij die laatste(mijn mening) tot die balk iets dichter bij de hindernis gezet hebben..! verder leuk paard, daar ga je het nog wel ver mee schoppen
Peelie schreef:De enaarlaatste foto vind ik er erg goed uit zien. Volgens mij voeld hij zig erg prettig op deze hoogte... De 1.40 is volgens mij toch nog een beetje te hoog gegrepen voor hem. Blijkbaar is zijn achterhand nog niet goed genoeg ondwikkeld. Anders zou hij zijn hoeven niet naar buiten draaien. Op menig andere foto zi ik dit namenlijk niet
PS. op foto 3 is je hindernis scheef gebouwd. Vandaar dat hij zo naar de buitenkant trekt.
alleen zou wat langzamer opbouwen.. 
Armani88 schreef:A_n_n_e_ schreef:Zit er leuk uit, maar ik zou bij die laatste(mijn mening) tot die balk iets dichter bij de hindernis gezet hebben..! verder leuk paard, daar ga je het nog wel ver mee schoppen
naar mijn mening juist verder dan krijg je een ruime hoge spring