[Shets] Pas de deux op Manege Elburg.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: [Shets] Pas de deux op Manege Elburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:42

Smurfjee schreef:
Het ligt nog net in Elburg. Heb er stage gelopen..
Oorspronkelijk heet het Rommelpot.. maar Mireille heeft de manege over genomen.

Dat weet ik.. Ik heb er alleen bijna 3 jaar op stal gestaan, daarom twijfel ik er zeer ernstig aan of het wel in Elburg ligt..aangezien daar alle verkeersborden van welkom in Elburg enzo al stoppen.. Ik heb er nog gestaan in de tijd dat het Rommelpot heette met mijn oude pony en een klein jaar met mijn paard...

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:44

Ik weet t over hun niet precies. Maar t adres is wel elburg. En zo ver ik weet van de buren staat hun huis in elburg maar is hun land al oldebroek

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:45

x_Anne_x schreef:
Afbeelding

hier kan ik vrij weinig uithalen hoor behalve dat het aan de oostendorperstraatweg ligt.. Maar maakt voor de rest ook weinig uit.. Gaat erg offtopic.. Leuke shetten meiden
edit na jouw post Anne: Welke buren bedoel je, die ervoor of die erachter.. Of bedoel jij van Triest...

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:47

er achter vanaf de oostendorper straat weg. (maar ze zitten aan de mentiesweg niet de oostendorperstraat weg dus..)
was al met dat kaartje bezig voor dat jij je af vroeg of t wel of niet in elburg lag vandaar)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:49

hahah owhke.. Mentiesweg 1a ofzow toch.. Noujah, gelukkig ziet de binnenbak er wel fijn opgeknapt uit!!