Ik vind het ontzettend knap dat zo'n klein ruitertje zo goed kan rijden, mijn complimenten!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ukkiepuk schreef:Ondanks je bibberende vingers (want het was best koud langs de kant), Supermooie foto's Eline
Sanne je hebt echt heel goed gereden. Eén keertje heeft er een kleine volwassene opgezeten en die kon Zorro niet eens in draf krijgenJij rijdt er gewoon op weg en ook nog hele nette oefeningen.
In het begin idd wat spanning, maar Sanne hodt hem absoluut niet strak, ze heeft een hele nette zachte handhouding. Soms is zijn mond een stukje open omdat hij op het bit kauwt. Voor Zorro was het ook heel erg wennen, dit is de eerste keer dat hij met een andere ruiters deze ooefeningen doet en de derde keer dat er iemand anders dan ik op rijd.
Het zadel is een 15" wintec dressuurzadel en hoewel dit een maatje klein is, toch nog iets te groot voor Sanne, vandaar dat het lijkt dat ze iets meer moet gaan zitten.
Ik ben blij dat jullie het leuk vonden, je weet waar de stal is, Zorro zal klaar staan voor nog een rondje![]()
delerium schreef:Je zou van de foto's niet zeggen dat het de eerste keer is dat ze hem rijdt, wat ziet het er goed uit!
Is het geen optie om ze saampjes naar Laurens van Lierens talentenjacht te sturen? Ik ben iig onder de indruk.