ziet er goed uit zeg !!
en je hebt zeker wel kans om genomineerd te worden dus ik denk dat je dit niet meer lees maar veel succes vandaag en heel veel plezier !!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:mooi paardje, veel plezier vandaag he!
wel jammer dat je niet kijkt waarom ze haar tong over het bit gooit ipv het gelijk af te straffen. misschien heeft ze wel last van haar gebit?
Dydy schreef:Ik ben net terug heb haar niet zien rijden en weet ook niet of ze door is maar wat een lekker dier helemaal in het echt
Rozanne schreef:Moest jij van daar LVL?
Dan heb ik je gezien
Lindy1982 schreef:Dydy schreef:Ik ben net terug heb haar niet zien rijden en weet ook niet of ze door is maar wat een lekker dier helemaal in het echt
Thanks..
nope ben niet door maar ben super trots op haar.. ben jij door?
ponyparadijs schreef:Don Carino is dat die valk kleurige hengst van Du Bois?
Cristina schreef:ponyparadijs schreef:Don Carino is dat die valk kleurige hengst van Du Bois?
Don Carino is die " goudkleurige" inmiddels geen NRPSer meer maar Duitse Reitpony hengst. Mijn merrie is er ook drachtig vanIk geloof dat ik het 1e veulen verwacht
Verleden jaar had ze een veulentje van Di Caprio
_tulpje01_ schreef:het is voor zo'n groen paard zeker al heel knap, probeer alleen niet gelijk aan het aan de teugel lopen te denken,, eerst voorwaarts en dan pas neerwaarts!! succes (t is nog niet vaak genoeg gezegd maar ga iets meer op je kont zitten!)
Cristina schreef:ponyparadijs schreef:Don Carino is dat die valk kleurige hengst van Du Bois?
Don Carino is die " goudkleurige" inmiddels geen NRPSer meer maar Duitse Reitpony hengst. Mijn merrie is er ook drachtig vanIk geloof dat ik het 1e veulen verwacht
Verleden jaar had ze een veulentje van Di Caprio
Jolynn schreef:Mooie foto's Lindy, commentaar is al gegeven.
Jammer dat je niet door bent, maar wel een ervaring rijker