Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hilde_q schreef:tja carola ik kan hier niet echt positief over zijn
Je houding is vrij slecht, ze zou eens zitlessen kunnen nemen ergens![]()
Je schoenen zijn niet echt veilig om mee te rijden en tja je cap--> eigen verantwoording
verder commetaar is al gegeven
ps. waarom doe je die haflinger niet meer ?
ps waar is de cap
), maar het is nou niet bepaald goed.. misschien kun je ook beter een cap opzetten, maar dat is ook je eigen keus, alleen is het niet je eigen pony, dus niet fijn als je er af valt en de eigenaresse problemen krijgt als jou wat zou overkomen...:S (en als je haar maar sinds de 1e paar x rijd vind ik het raar dat je haar vertrouwd Rijden met gympen is ook niet bepaald veilig. Hoe lang is het geleden dat deze pony in de wedstrijdsport is uitgebracht? heeft ze soms erg lang stilgestaan? Ik vind het rijden er nou niet erg gemakkelijk uit zien, maar ik denk als je haar een tijdje rijd en ze weer wat vorm krijgt het vast allemaal wel goed komt!
Ik wens je succes!
ik heb haar al 13jaar en dus weet ik zeker wel hoe ik haar moet verzorgen !!!

lieneke82 schreef:nou mensen!!!!
ik rijd western!!!!!!! en ginger is niet dikik heb haar al 13jaar en dus weet ik zeker wel hoe ik haar moet verzorgen !!!
ze heeft een veulen gehad en die foto is gewoon poedersuiker!!ik heb fot`s die afgelopen week gemaakt zijn en is gewoon prima in orde!!!ik rijd haar 5 x per week!! dus ik weet niet wat jullie allemaal te zeiken hebben !!BEHAVLE eertjuh!!we een gezeik om een meisje die 3x der eigen laat zien(gewoon om te kijken of het klitk enzo) 30 foto`s maakt niet eens ginger verzorgt!!!, een een hele comotie maakt op zon forum nou nou beetje triest dit![]()
![]()