Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt mijn complimenten! En je hebt hem minstens net zo mooi aan het lopen als met!
d0nnaa_dan schreef:Haha, ik heb zelf ook altijd ruzie met de lengte van beugels op een dressuurzadel
Maar wat ik later bedacht; super dat je hem rijdt zonder sporen!Echt mijn complimenten! En je hebt hem minstens net zo mooi aan het lopen als met!
kristianneb schreef:Ziet er erg goed uit neusje afentoe nog iets meer er uit
Maar ik vind dat je hem echt heel netjes laat lopen vooral voor een manege pony (is een manege pony toch of heb ik het nu verkeerd gelezen?)
ja het is een manege pony
anders geen opmerking, ziet er keurig uit, leuk paard,... ik wens je nog veel succes! Phynix schreef:Ik zal niet meer beginnen over de beugels, maar ligt je dekje wel goed?? Ik zie je dekje nergens aan de voorkant van je zadel eronderuit komen. Wellicht schuift die naar achter??
SuusKiiss schreef:Wie heeft er nog meer een wit dressuurzadel dan?
nicci88 schreef:leuk paardje! ik vind alleen dat hij af en toe wat te ver achter de teugel duikt
sannekeee schreef:nicci88 schreef:leuk paardje! ik vind alleen dat hij af en toe wat te ver achter de teugel duikt
Dat wel , maar verder super mooi beestje en je hebt een goede houding !!!
SuusKiiss schreef:Ja dat bedoelde ik Anneke!