KarinvdM schreef:Mag je alleen maar perfecte foto's plaatsen dan? In de training ontkom je soms niet aan een stukje spanning.
Inderdaad!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarinvdM schreef:Mag je alleen maar perfecte foto's plaatsen dan? In de training ontkom je soms niet aan een stukje spanning.

)? Super hoor
!

sanie22 schreef:Wat een gaaf dier! Hij lijkt echt super los in z'n lijf zo op de foto's, het ziet er echt goed uit.
Een collega van mij vertelde pas dat ze op zoek is naar een Groninger, nu snap ik wel waarom.

Liselot11 schreef:Leuk en stoer paard!
Ik mis alleen een beetje de ontspanning bij het paard, zie eigenlijk alleen maar de oortjes naar achter staan waardoor het een iets minder aardig aanzicht heeft.
En ik las hierboven dat je wat bent afgevallen. No offense, maar ik zou of een zadel met een iets grotere zit gebruiken of nog wat kilo's afvallen, wat het beeld zeker mooier maakt en ook makkelijker zal rijden.
Het lastige van hengsten is dat ze veel om zich heen zien, dus als je het voor elkaar krijgt dat een paard zo alert is op de ruiter, dan ben je alleen maar goed bezig en het paard ook!