Denica schreef:Dat jij je mening geeft is ook prima, ik zie en ervaar juist wel het nut van bijzetteugels (in dit geval touwtjes). Ik vidn ook wel dat dat hier niet echt duidelijk te zien is, maarja wat mindere fotos mogen ook best eens geplaatst worden.
En kan er ook wel inkomen dat sommigen mijn 2 dekens overdreven vinden, maar in dit geval vond ik het even handig zo, om dan gelijk pony zielig te vinden vind ik dan ook weer wat overdreven.
Zielig nee, onnodig wel

Wat je eerder zei (over de enige 2 mogelijkheden) is misschien zo als je vanuit jouw standpunt bekijkt, maar er zijn ook mensen die het bijvoorbeeld stoer vinden om met zadel te longeren (ja echt, vreemd maar waar) of wat voor belabberde reden dan ook... Vond het dan ook geen gekke vraag... Los krijgen zou je imo trouwens ook met rijden moeten kunnen berijden, en vind nog steeds dat je paardje niet correct loopt met de bijzet
Lijkt zichzelf juist erg vast te zetten, al is zn rug niet zichbaar onder de dekens... En vind het behoorlijk kort in de hals... Vind dat zakken en over de beloning zou moeten zijn, maar zo te zien blijft de bijzet dan nog steeds behoorlijk strak... Niet mijn manier
, om dan gelijk pony zielig te vinden vind ik dan ook weer wat overdreven.
En sommige paarden hebben altijd een soort van "trieste" blik, terwijl ze hartstikke gelukkig kunnen zijn. Zegt zeker niet altijd alles..
Maar ik heb ook al tegen de TS gezegd dat ik liever een vrolijk paardje zie lopen zonder al die bijzet troep. Het zet haar misschien wel aan het denken...

Ik vind het lelijk als hij op zijn hals alweer van dat lange haar krijgt en de rest kaal, dus dit is een ideale oplossing. Bovendien staat hij in een buitenstal en is zijn hals niet eens zo dik, dus daar zie ik helemaal geen probleem in.