haflinger harvey B en ik @ work (privé les)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

twink

Re: haflinger harvey B en ik @ work (privé les)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:14

het ziet er leuk uit jullie 2e zullen in nog geen min. tijd al 1e zijn op de wereld kampioenschap !! en liefe haf !!!!

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 13:01

corientjuhh schreef:
hooii, ik ken dat harvey beest wel Knipoog
ik heb er zelf nl op gereden totdat ik er een keer heel hard van af ben gevallen, toen wou ik niet meer op hem rijden.... laatst wel uitgestapt heerlijk beest, alleen is gerianne er dinsdag van afgevallen want meneer ging bokken..... vervelend paard en bij pauline doet ie ook vervelend zoals met 4 benen tegelijk de lucht in springen.....
goed aanpakken en dan komt het wel goed, je knieen d'r bij houden, zo heb je de meeste kans om er van aftevallen Knipoog

vind je hem nou een leuke pony of een vervelende?? Clown trouwens dat van dat aanpakken valt wel mee hoor, je moet gewoon kunnen rijden als je hem mooi wil laten lopen Knipoog

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 13:04

je moet gewoon ontspannen zitten en hem niet in de mond trekken wil je hem mooi laten lopen Knipoog
Corina, er komt vanzelf een tijd dat jij je pony ook netjes aan het lopen hebt Lachen

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 13:30

lexxxi schreef:
corientjuhh schreef:
hooii, ik ken dat harvey beest wel Knipoog
ik heb er zelf nl op gereden totdat ik er een keer heel hard van af ben gevallen, toen wou ik niet meer op hem rijden.... laatst wel uitgestapt heerlijk beest, alleen is gerianne er dinsdag van afgevallen want meneer ging bokken..... vervelend paard en bij pauline doet ie ook vervelend zoals met 4 benen tegelijk de lucht in springen.....
goed aanpakken en dan komt het wel goed, je knieen d'r bij houden, zo heb je de meeste kans om er van aftevallen Knipoog

vind je hem nou een leuke pony of een vervelende?? Clown trouwens dat van dat aanpakken valt wel mee hoor, je moet gewoon kunnen rijden als je hem mooi wil laten lopen Knipoog

toen ik er weer op ging ontdekte ik pas dat hij toen vervelend was.....
maar eigenlijk heel lekker reed..... Haha!
ik ga er binnen kort hopelijk weer op

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 09:05

leuk beesje! laatste foto is erg lief Duivel

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 10:35

Bellie2 schreef:
leuk beesje! laatste foto is erg lief Duivel

bedankt voor je reactie,
ja ik vind zijn hoofdje ook echt lief Haha!
verder nog iemand?? Bloos

_sunshine2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 10:46

heej ziet er goed uit
wanneer ga je weer op hem rijden???

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 18:37

De punten geef jezelf al aan, vind wel dat je zadel ver naar voren ligt misschien even na laten kijken. Succes verder!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 18:43

Indd het zadel is te groot voor jou, waardoor je in stoelzit komt te zitten, en het ligt te ver naar voren waardoor het de schouder van de pony belemmert.

Verder zie ik de echte basis nog niet op de foto's.

Als de basis bevestigt is loopt hij lekker door zijn lijf, met een ontspannen rug, aangespannen buikspieren en in aanleuning. Dat zie ik nog niet op deze foto's.

Wijken lijkt mij dan ook nog iets waar je je nog niet mee bezig zou moeten houden, eerst lekker los door zijn lijf, licht in de hand en rugspieren kweken.