Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
corientjuhh schreef:hooii, ik ken dat harvey beest wel
ik heb er zelf nl op gereden totdat ik er een keer heel hard van af ben gevallen, toen wou ik niet meer op hem rijden.... laatst wel uitgestapt heerlijk beest, alleen is gerianne er dinsdag van afgevallen want meneer ging bokken..... vervelend paard en bij pauline doet ie ook vervelend zoals met 4 benen tegelijk de lucht in springen.....
goed aanpakken en dan komt het wel goed, je knieen d'r bij houden, zo heb je de meeste kans om er van aftevallen
trouwens dat van dat aanpakken valt wel mee hoor, je moet gewoon kunnen rijden als je hem mooi wil laten lopen

lexxxi schreef:corientjuhh schreef:hooii, ik ken dat harvey beest wel
ik heb er zelf nl op gereden totdat ik er een keer heel hard van af ben gevallen, toen wou ik niet meer op hem rijden.... laatst wel uitgestapt heerlijk beest, alleen is gerianne er dinsdag van afgevallen want meneer ging bokken..... vervelend paard en bij pauline doet ie ook vervelend zoals met 4 benen tegelijk de lucht in springen.....
goed aanpakken en dan komt het wel goed, je knieen d'r bij houden, zo heb je de meeste kans om er van aftevallen
vind je hem nou een leuke pony of een vervelende??trouwens dat van dat aanpakken valt wel mee hoor, je moet gewoon kunnen rijden als je hem mooi wil laten lopen

Bellie2 schreef:leuk beesje! laatste foto is erg lief