Ik en Tosca aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjammie

Re: Ik en Tosca aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 23:57

Jeetje wat zijn jullie vooruit gegaan zeg! Netjes hoor! OK dan!
Ik ga met de rest mee dat ze nog wel wat te gespannen is in de bovenlijn, maar dat komt vast ook goed. Knipoog

Die stoelzit is wel vervelend (ken het probleem Tong uitsteken), maar je hebt geen ander zadel wat je erop kunt leggen denk ik he?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 21:35

Mirjammie schreef:
Jeetje wat zijn jullie vooruit gegaan zeg! Netjes hoor! OK dan!
Ik ga met de rest mee dat ze nog wel wat te gespannen is in de bovenlijn, maar dat komt vast ook goed. Knipoog

Die stoelzit is wel vervelend (ken het probleem Tong uitsteken), maar je hebt geen ander zadel wat je erop kunt leggen denk ik he?

Hoi, helaas niet nee. Had een paar maanden terug de kans een Kentaur dressuurzadel te kopen, hij paste echt perfect! Alleen 3 dagen voor ik hem zou betalen/op zou halen was er een paard op gaan staan en was de boom gebroken Boos! echt super jammer..
En aangezien ik heb besloten Tos te gaan verkopen ga ik er nu ook geen ander zadel meer voor kopen, want hij ligt wel goed op haar.

kirsten131

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 21:49

Leuk en mooi paard Haha!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 21:54

boeflover schreef:
Hoi, helaas niet nee. Had een paar maanden terug de kans een Kentaur dressuurzadel te kopen, hij paste echt perfect! Alleen 3 dagen voor ik hem zou betalen/op zou halen was er een paard op gaan staan en was de boom gebroken Boos! echt super jammer..
En aangezien ik heb besloten Tos te gaan verkopen ga ik er nu ook geen ander zadel meer voor kopen, want hij ligt wel goed op haar.

Da's balen, al ligt dit zadel absoluut niet in de weg voor haar hoor.....
Als je het o.k. vind kan ik wel eens mijn dress. zadel meeneemen om er eens op te leggen, daar zit ik als het goed is netjes recht op Clown

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 21:55

boeflover schreef:

Jeetje, dat is zonde! Bloos! Maar ik snap heel goed dat je geen ander zadel gaat kopen als je haar gaat verkopen Knipoog
Heeft Kel haar eigen zadel (nog) niet geprobeerd? Al is het natuurlijk echt niet absolute noodzaak om een ander zadel te hebben haha Clown

Succes met het vinden van een fijn nieuw baasje voor Tosca! (Komt vast goed Ja)

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 21:55

Ook leuk zegt Kel tegelijk dat ze haar eigen zadel wel een keer meeneemt Clown ROFL