Ik ga met de rest mee dat ze nog wel wat te gespannen is in de bovenlijn, maar dat komt vast ook goed.

Die stoelzit is wel vervelend (ken het probleem
), maar je hebt geen ander zadel wat je erop kunt leggen denk ik he? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar je hebt geen ander zadel wat je erop kunt leggen denk ik he? Mirjammie schreef:Jeetje wat zijn jullie vooruit gegaan zeg! Netjes hoor!
Ik ga met de rest mee dat ze nog wel wat te gespannen is in de bovenlijn, maar dat komt vast ook goed.
Die stoelzit is wel vervelend (ken het probleem), maar je hebt geen ander zadel wat je erop kunt leggen denk ik he?
echt super jammer..
boeflover schreef:Hoi, helaas niet nee. Had een paar maanden terug de kans een Kentaur dressuurzadel te kopen, hij paste echt perfect! Alleen 3 dagen voor ik hem zou betalen/op zou halen was er een paard op gaan staan en was de boom gebrokenecht super jammer..
En aangezien ik heb besloten Tos te gaan verkopen ga ik er nu ook geen ander zadel meer voor kopen, want hij ligt wel goed op haar.
boeflover schreef:Hoi, helaas niet nee. Had een paar maanden terug de kans een Kentaur dressuurzadel te kopen, hij paste echt perfect! Alleen 3 dagen voor ik hem zou betalen/op zou halen was er een paard op gaan staan en was de boom gebrokenecht super jammer..
En aangezien ik heb besloten Tos te gaan verkopen ga ik er nu ook geen ander zadel meer voor kopen, want hij ligt wel goed op haar.
Maar ik snap heel goed dat je geen ander zadel gaat kopen als je haar gaat verkopen
)