Het komt allemaal goed, jullie hebben in elk geval plezier en daar gaat t om
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het komt allemaal goed, jullie hebben in elk geval plezier en daar gaat t om

driebergen schreef:leuke foto's, een hele leuke pony!
zo te zien is jouw pony de enige die fanatiek was op het moment dat je de foto's maakte.....
(check alle paarden op de achtergrond!)

veel plezier allebei! 
kan ik jullie helpen,
. neh ... I'm fooling around. Vind het gewoon leuk om te volgen, maar aangezien ik niet allen 10.000 paardenmeisjes van Nederland kan volgen kies ik de ruiter van Pajkovski-bloed. 
Maarre, het ziet er al een stuk beter uit dan vorige keer! Echt
leuk paardje.

weslyjune schreef:Hé! Een zusje ...
Ik ben niet helemaal op de hoogte, wordt Ayla nou nog maar 4 maand gereden, of rij jíj er nog maar 4 maand op?
Heb je je eerste wedstrijd al gepland?
Ik vind het leuk om de bloedverwanten van mijn pony te volgen, kan ik een beetje spieken of de nakomelingen van Paik zijn talent hebben geerft. neh ... I'm fooling around. Vind het gewoon leuk om te volgen, maar aangezien ik niet allen 10.000 paardenmeisjes van Nederland kan volgen kies ik de ruiter van Pajkovski-bloed.
Ze ziet er overigens prachig uit ... wat dun vachtje. Staat ze op stal (of onder dek) of zet ze niet veel wintervacht aan?

inmiddels nog 1 gedaan en we hebben 3 winstpunten (jippie) het gaat alleen maar beter dus ze heeft zeker een beetje talent ge-erft van pajkie
weslyjune schreef:Are you kidding me?!?
Heb er heel erg veel zin!
Kan eindelijk eens wat familie van haar zien, en voor het eerst haar vader ontmoeten, want die ken ik allen nog maar van de plaatjes![]()
Gaan we ook lekker met zijn allen rijden op de Paikdag? Lijkt me een groot avontuur.
*denkt* Waarschijnlijk rijdt ik dan op mijn Hafje en neem ik Telloh mee aan de hand.
Over mee aan de hand gesproken; Hebben jullie wel eens de maximale snelheid in draf van jullie bloedjes gemeten? Gewoon uit nieuwschierigheid, ben benieuwd of ze de draf van vaders hebben...