MontyRulezz schreef:Wat een knapperd!!
Hij heeft mooi zijn oortjes erop staan, let er wel af en toe op dat hij zich niet teveel opkropt.
Jammer dat je niet meer foto's hebt

dankjewel, ja daar heb je gelijk in, is nog een puntje om aan te werken!robincera schreef:Wooow wat een knap paard heb je zeg

Ziet er zeer netjes uit en succes op het NK !
dankjewel!rooszszsz schreef:Mooi paardje, veel succes op het NK!!! Willen wel foto's zien!
dankjewel, als Milou ze maakt krijg je ze zeker te zien!lizzy2 schreef:Mooi paard! Ik heb een vraagje: Wat voor bontje heb jij onder je neusriem? Zijn daar ook speciale bontjes voor?
dankje, gewoon in de ruitersportzaak, maar dat wist je al..
joycie schreef:Wat een ontzettend mooi paard zeg! Echt prachtig!
Gefeliciteerd met je punten en heel veel succes op het NK!
Het ziet er mooi uit hoor

dankjewel!BelleA schreef:superrrrrr mooi paardje! ik kan weinig zeggen over het rijden succes met verdere wedstrijden!
dankjewel!milou123 schreef:Tuurlijk kom ik dat!!

haha mooizo, dan kun je weer super mooie plaatjes schieten
Roos_s schreef:ziet er goed uit hoor!!! vind je laarzen wel meevallen, gewoon echt dressuurlaarzen

maar je bent al Z gestart, mag je dan met nederlandse nog wel M2 starten? veel succes in ieder geval!
haha ik vind ze zelf ook niet lelijk, maar anders had ik ze ook niet
ja, tussen de regionale en nederlandse mag je promoverenutjelover schreef:ziet er goed uit!!!
Maar ik was al fan!
ik vind je laarzen mooi!
haha dankje, ik ook van jouw ferro! Haha jewel zijn wel goed gepoetst he
Julia_Romeo schreef:Ziet er netjes uit

gefeli met je prijzen en wp's en heel veel suc6 op het NK

dankjewel!Jojet schreef:Super mooi paard zeg. Gefeliciteerd met je 1e plaats. De foto's zien er schitterend uit.
Ik vind het leuk om ook een Idocus afstammeling te zien, zelf heb ik een IdocusxHouston.
dankjewel! oow wat leuk, je ziet ze maar zelden, ga zo ff in je profiel spieken
Marriiel_ schreef:Erg mooi paard, het geeft een goed beeld

.
dankjewel!Mexxuna schreef:Proficiat!!

Paard ziet er iets wat gespannen uit, maar dat zullen momentopname zijn, doordat ze wat kijkerig is af en toe!

Doe je best op het NK hé! suc6!
dankjewel, nja de spanning is nog zeker een verbeterpunt hoor, daar heb je gelijk in!Pasha schreef:Jeetje nath!! Gaaf man!!!
Ziet er echt mega tof uit!!
Idd je ziet wat spanning bij bepaalde dingen maar als je dan nog zulke punten haalt!!! Jee wat haal je dan wel niet als ze niet zo kijkerig is

En toch maar met een trensje gestart.. netjes hoor

Ik vind Vab echt een onwijs gaaf dier, hoop dat Veroon en ik jullie ooit zo nog eens na kunnen doen

haha dankjewel Lau, jewel ik blijf voorlopig nog lekker op het trensje!
jij gaat ook super met je topper!Maarit_ schreef:Hilde_q schreef:lekker dier hoor

Maar sjee 5.5 jaar

Dan ben je er letterlijk door heen gevlogen..

Jammer dat ze zo kijkerig was

Verder nette punten !
Mooi paard zeg! Jammer dat ze zo kijkerig was, maarf wel nette punten

Succes verder!
dankjewel!suus_ schreef:Praaaachtig paardje

Gefeliciteerd met je punten, en succes 8 maart!
Maar daar zul je wel doorheen komen denk ik!!!
dankjewel! Ik hoop dat het wat gaat worden haha.Riannneh schreef:Ziet er super uit! wat een uitstraling heeft dat paard zeg! heel veel succes op het NK, en dan verwachten we natuurlijk wel weer wat mooie plaatjes

dankjewel! haha ja voor die plaatjes gaat Milou zorgen
Karoliefje_ schreef:Knap dat je een paard zo snel naar de Z hebt gereden, veel mensen zullen het overhaasten noemen. Maar waarsschijnlijk ben je wel door de wedstrijden heen gevlogen, en niet voor niks weer goede punten! Prachtige laarzen overigens

nja volgens de regels mag het en ze kan het opzich ook wel aan. Haha dankje, iemand hier vond ze lelijk
Chaelle schreef:Zo te zien had hij heel veel om in het oog te houden
Knapperd heb jij onder je kont, gefeliciteerd met je punten!
haha ja ze vond alles toch wel een beetje eng, maar gelukkig bleef ze wel gewoon lopen! dankjewel!Jyceaap schreef:5,5 .. en moet je kijken hoe netjes ze nu al loopt!
ziet der super uit!
en 't beeld ziet der ook fijn uit.
ik vind dat je paard een hele mooie uitsraling heeft!
gefeliciteerd met je punten en succes!
dankjewel, maar er zitten nog een hoop verbeterpunten in hoor!carlijn83 schreef:Superscore voor jullie debuut!!
Haha, kom ik straks met mn V tje voor t eerst de L1 in

Succes op t NK !
dankjewel!
haha dat maakt toch niks uit, alles op zn tijd toch? Rijd het W'tje ook pas in het LJiill_ schreef:SUPERR Goed gedaan

!
׳ !
1 hoor!
dakjewel!Shauni schreef:zo jong en dan al in de Z

?
maar verder ziet het dr goeduit

ja, het mocht al vanaf januari hoor..Faelivrin schreef:Ah ik zie dat je in Deurne gaat rijden, dan kan ik deze mooierd in het echt bekijken.
Prachtig dier, je rijd hem netjes!

Tot in Deurne.
haha ja, ben je er dan ook? Ik moet om 18.00 zag ik net. Misschien tot dan!MarZZJaa schreef:ziet er goed uit
heel mooi paard heb je
succes met het nk
suzie95 waarom vind je die laarzen lelijk ik zie er eigelijk niks aparts aan, niet aanvallend bedoelt hoor maar ik vroeg me dat af
dankjewel, ja dat vraag ik me ook af.. zijn gewoon de petries grand prix en zit geen laklaag op hoor