Ik irriteer me geloof ik minder aan die fouten, dan aan dat het steeds maar goedgepraat wordt...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

griebels schreef:Ik stoor me ook aan die fouten en dan kun je wel zeggen dat het mede door de spanning 'van op wedstrijd zijn' komt, maar op dat niveau behoor je eigenlijk een foutloze proef als het om houding en hulpen aankomt te kunnen neerzetten...
Yamcha schreef:Ik had het eigenlijk meer over pianohandjes, en ijzerwinkels bij springruiters, dat snap ik namelijk niet

Maar goed, het komt best nauw lijkt me als je er in feite een sprong staan op 3 1/3 galopsprong (pak ik vier klein of drie groot?)

Urielle schreef:In de topsport Kingsley?
Het klinkt meer alsof je het hebt over de wannabe's.
Anky rijdt al even met dezelfde paarden, Imke, Edward, Laurens... en als ze weg gaan, is het voor de verkoop en zie je ze terug bij een andere GP-ruiter onder het zadel. Zie je Salinero al op de manege![]()
Als dressuurruiter is het overigens niet best verdienen, kun je beter het bedrijfsleven in. Anky heeft niet voor niks haar kledinglijn erbij - waarmee ze WEL de beste verdiendende vrouwelijke Nederlandse sportster is trouwens

Yamcha schreef:Maar ik gruw idd van de beenligging van Edward. Ik kan het niet grappig vinden als ik een uitgestrekte draf zie met een super voorbeen, en een achterhand die niet meekomt. Ik vind dat echt jammer. Ik wil graag zitten kwijlen bij hoe zij het doen

Yamcha schreef:En Jasmijn, wat vind jij dan van de ijzerwinkels in de monden van sommige springpaarden?
Esperanza schreef:We hebben het al eens vaker gehad over voorbeen gezwaai zonder dat de achterhand mee komt of uitgestrekte draffen waarbij dit soort plaatjes niet ongewoon zijn.
Esperanza schreef:Ik snap niet dat Edward Gal met die beenligging wint.

jasmijn78 schreef:Voor basisniveau is dit best een aardige foto. Ik zie een hoop slechter zittende/rijdende/uitstrekkende ruiters op basisniveau.