Jammer van de bandages!

Je zit erg netjes en t ziet er ontspannen en fijn uit. Geen spanning en volledig vriendelijk!
Wordt hier wel vrolijk van!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Easterlover schreef:Eline: ja hij was wel erg fotogeniet gister inderdaad!
Marleen: welke foto's heb jij voor het laatst gezien dan? die vond ik zelf ook leuk om te zien, maargoed.
Sologirl: hahaha ja inderdaad! ik heb maar meteen gezegd dat ze 'm aan mn laars moeten doen, je weet maar nooit, is ook zo jammer dat er iets niet goed gaat door zo'n "stom" lintje
Easterlover schreef:VValar: kopen?hhahah
Easterlover schreef:Eline: ja hij was wel erg fotogeniet gister inderdaad!
Marleen: welke foto's heb jij voor het laatst gezien dan? die vond ik zelf ook leuk om te zien, maargoed.
Sologirl: hahaha ja inderdaad! ik heb maar meteen gezegd dat ze 'm aan mn laars moeten doen, je weet maar nooit, is ook zo jammer dat er iets niet goed gaat door zo'n "stom" lintje
Easterlover schreef:Bedankt iedereen:
Oh zo bedoel, je een Z proef rijden of een showtje geven is toch heel anders, geef Shardon maar een show hihi
Easterlover schreef:Dankjulliewel!
Sas: jaa ik heb jou zoo lang niet meer gezien op wedstrijd, wordt weer een keer tijdvan het zomer zal ik je vast wel weer meer zien, gezellie