En je tuig is echt super mooi!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shauni schreef:Mleen schreef:Ziet er goed uit! Helemaal na een periode van tobben!
Misschien een beetje een domme vraag, maar die cijfers waarvoor is dat?
Een brandmerk
Nouvel schreef:MoniqueT, dank je!
met jullie alles goed, met de paardjes?
Daisza schreef:Vind het een erg leuk beest om te zien!! ook het rijden is erg vooruit gegaan! (heb meerdere topics van je gezien)
Ben jaloers op de manenhaha hoe krijg je die zo lang?? bij mij wil het niet echt
, is ze ook echt ''spier'' wit? want op sommige foto's lijkt ze ook wel iets grijzigs te hebben.
voor de rest is het commentaar al wel genoemd, Succes er verder mee!
bouierenaat schreef:Wat een leuk paardje![]()
Grappig dat je alles in het bruin i.p.v. zwart het ziet er hartstikke leuk uit op een schimmel
Nouvel schreef:Lusitana, bedankt voor de aanvullende uitleg!![]()
Alles goed met jouw diertjes?
Zahlina schreef:Wat een lekker ding heb jij onder je billen.
Een tip met het stelling vragen, probeer dat je lichaam het zelfde aangeeft als je handen.
Het kan natuurlijk een moment opname zijn met de foto's maar het valt mij op dat je je rechterbeen meer naar voren hebt liggen en je linkerbeen wat meer naar achteren.
Je houding geeft op deze manier het singaal door om in het lijf naar rechts te buigen terwijl je handen de hals/nek naar links toevragen.
het gene wat mij heel erg goed helpt is om heel bewust naar de richting te kijken waar ik heen wil, op deze manier draai je je lichaam zo op paard dat je met je benen automatisch de juiste kant op stuurt.
Ga zo door.
magda_90 schreef:Vind het er super uitzien na een dipjeHet bruin staat erg goed op een schimmel