Heej robin, zeker mooie foto's hoor!! je houding weet je wel, daar zal ik je hier idd niet mee lastig valle volgens mij spring je de hindernis op foto 8 wel van de verkeerde kant, de grondbalk ligt namelijk aan de andere kant van de hindernis (dus voor jou, vanaf waar je aan komt rijden aan de achterkant) heel veel plezier nog saampjes!!
Probeer er aan te denken je handen netjes rechtop en voor je te dragen, als je daarbij iets meer voor je uit kijkt en probeert goed achterop je zit been knobbels te gaan zitten word het denk ik later makkelijker voor je om Breezer netjes gesloten te houden, en kan 'ie makkelijker je hand volgen om na te gaan geven. Vind de springfoto's er zoiezo netjes uit zien, je kijkt mooi voor je uit, je mag er alleen iets op letten dat je niet je tenen naar buiten steekt boven de sprong, je kan 'm zo in de weg zitten en onbedoeld een prikje met je sporen geven. Vind het er verder al super uit zien, zeker na 2 weken!
Breezer Robin ziet er goed uit Je bent wel een springer want met dressuren zit je ook een beetje zo Zelf goed op de houding letten maar dat weet jij zelf wel Succes verder
Echt een leuke pony! steef, probeer het paard er helemaal op te krijgen, af en toe hakt er een stuk af of zie je het paard helemaal in de hoek van de foto oid.
Ziet er super uit hoor ! . Commentaar over alles is al gegeven dus dat ga ik niet meer geven dat weet je onderand al ! Ook super mooie foto's zeg ! . Nog veel plezier jullie 2 en dat gaat helemaal goed komen met jullie, echt een leuk&lieve combi!