Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sammy1 schreef:super mooi paard echt waar,
lijkt op een paard wat ik heb gehad,
_katja_ schreef:ik dacht 6![]()
maar eigenlijk is er vroeger niks mee gedaan, en hier voor heefd ze ook nog niks gelopen.
trudydejong schreef:_katja_ schreef:ik dacht 6![]()
maar eigenlijk is er vroeger niks mee gedaan, en hier voor heefd ze ook nog niks gelopen.
Aangezien de naam met een U begint, denk ik dat het een 7 jarige is.
Desalniettemin sluit ik mij bij de meesten aan. Ik vind het inderdaad ook een zeer aansprekend paard!

) Netje schreef:)Jeetje wat een verhaal Katja: ik kan me voorstellen dat je je kapotgeschrokken bent en ik kan me ook voorstellen dat je er niet naar kon kijken. Gelukkig is alles weer goed gekomen. Ik denk wel dat ze morgen erg stijf zal zijn; let even goed op of ze niet raar gaat lopen, het kan nl. zijn dat ze hier en daar wat spieren verrekt heeft. Als je helemaal zekerheid wilt hebben, bel dan een goede ostheopaat en laat haar even helemaal nakijken, dan weet je zeker dat er niets mis is. Mocht je adressen willen hebben dan moet je het maar laten weten ! RD's zijn nogal gevoelig in de rug, dus die lopen snel wat op...
Ik hoop dat je zelf weer een beetje tot rust gekomen bent, maar het zal nog wel even in je hoofd blijven spoken
Geef Uni maar een dikke knuffel (en een krabbeltje van haar halfzusje)