Z2 (re)debuut

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Re: Z2 (re)debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:21

Lekker dat het zo goed ging viev!!
En jullie zijn weer terug van weg geweest !! dat was wel te zien aan je punten !! Haha!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:36

Gefeliciteerd met je weder debuut. Mooie punten gereden iig. En als er geen verbeterpunten waren, hoefde je ook niet paard te rijden Knipoog Succes ermee!

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:03

Ziet er fijn uit!
Ik vind de punten die jij noemt over je houding op de foto's eigenlijk niet zo heel storend overkomen.
En zoals VValar al zegt, zonder verbeterpunten, hoef je ook niet te trainen.

Ik heb het idee, al is dat wel lastiger met deze foto's, dat hij een stuk minder hoog in het kruis blijft in vergelijking tot de vorige keer dat je foto's plaatste.
Tevens vind ik dat je heel duidelijk een verbetering ziet t.o.v. enkele maanden terug. Volgens klikt het wel tussen jullie en Nico.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:05

Gaaf beest zeg. Knappe prestatie, zo met 18 jaar. Vind het er fijn uitzien, paard lijkt er inderdaad schik in te hebben. Gefeliciteerd met je punten!

Edit: Het lijkt trouwens wel een reus, maar het misstaat je zeker niet!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 21:14

Arnyek schreef:
Ziet er fijn uit!
Ik vind de punten die jij noemt over je houding op de foto's eigenlijk niet zo heel storend overkomen.
En zoals VValar al zegt, zonder verbeterpunten, hoef je ook niet te trainen.

Ik heb het idee, al is dat wel lastiger met deze foto's, dat hij een stuk minder hoog in het kruis blijft in vergelijking tot de vorige keer dat je foto's plaatste.
Tevens vind ik dat je heel duidelijk een verbetering ziet t.o.v. enkele maanden terug. Volgens klikt het wel tussen jullie en Nico.

Héééél goed gezien Knipoog

Hoog in het kruis kwam steeds omdat hij nog niet sterk genoeg was. Nu ook merkte ik het nog wel wat. Mijn "fout" in de training is geweest dat ik alle oefeningen wel deed, maar bv. een schouderbinnenwaarts een halve lange zijde en dan weer rechtuit en weer wat anders. Ik merkte met proefje oefenen dus dúidelijk het verschil en kwam er zodoende achter dat ik meer in mijn training onderdelen aan elkaar moet plakken. Vooral daar zit nog verbetering in, zodat hij nóg wat sterker wordt. Achteraf ook niet zo gek want het arme dier kon gewoon niet volledig zijn rug geven omdat het zadel gewoon véél te krap lag. Bij het zielige af, achteraf....

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:51

Blijkt maar weer hoe belangrijk een zadel is.

Fijn dat hij het op deze leeftijd alsnog zo oppakt. Ga je binnenkort ook Subtop starten?

rooszszsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 13:11

Super resultaat hoor, succes op de volgende wedstrijden!!!!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 15:27

heee mijn favoriete bokt paard! Wat is het toch een geweldige reus!! het spettert weer van mijn beeldscherm ondanks de slechte kwaliteit, complimenten hoor!