foto's wedstrijd 17/06

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 21:05

haha, en ik ga lekker iedereen gelijk geven die me te lang vindt Haha!
Dat ben ik namelijk ook, en ik zal de laatste zijn dat te ontkennen.
Nu heb ik ook wel het idee dat zwart me langer maakt, maar dat is uiteraard geen excuus.
Ach, zolang mijn paardje aangeeft dat ze het kan hebben, blijf ik lekker rijden.

Euhm, fonnie, ik denk inderdaad dat er iets mis is met jou pc, want op foto 1, 2, en 10 heeft ze toch echt oortjes naar voren
Oortjes naar achter hoeft trouwens niet te beteken dat ze het niet naar hun zin hebben

irishouthuis

Berichten: 103
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:07

hoi,ik vind het er heel leuk uit zien want ik rijd zelf ook op een shetlander en dat is dan een iets ander gezicht maar hij vind het heel leuk als ik op hem rijd.

groetjes iris en dinkey

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:33

Ziet er allemaal heel netjes en heel schattig uit hoor! Leuk om jullie een keertje in gala te kunnen zien!!
Het valt me nu eigenlijk pas op dat Honey's lijf vrij fors is, je benen komen niet overdreven ver onder haar buik uit, maar dat haar beentjes heel kort zijn en haar halsje ook. [in vergelijking met een KWPN-er] Jij hebt volgens mij helemaal niets voor je als je er op zit. Als Hon een keer een noodstop maakt ga je er onherroepelijk af volgens mij *LOL* Pling *LOL* Ik kan me altijd nog vasthouden aan de hals van mijn paard *LOL*
Party!! Party!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 21:37

inderdaad jippie
Vandaag maakte ze zo'n noodstop, dus ik wil mezelf tegenhouden door mijn hand op haar hals te zetten, zit ik ineens met mijn hand tussen haar oren!!!!!!
Ben wel blijven zitten hoor (naja, meer hangen eigenlijk)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:39

waarom moet iedereen zich er nou weer mee bemoeien. als stef graag op een shetlander wil rijden en hon geeft zelf aan dat ze het vol houdt is er toch geen probleem? ik vind het knap dat ze het doet en de foto's erop zet. ik ben eigenlijk ook te groot voor queen maar daar wordt toch ook nie over gezeurd? oke queen is dan wel een D pony. en ik ben het wel met jippie eens volgens mij lig je er echt zo af als die een pitstop maakt hihi Haha! Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:47

Ik vind jullie beide er heel netjes uitzien Pling
Ik denk inderdaad dat Honey haar nek ook wat korter lijkt omdat de manen gevlochten zijn, en anders hangen die mooie manen over haar hals heen Knipoog, misschien lijk je daardoor ook wat langer dan op je vorige foto's Knipoog
Maar je hebt plezier gehad en een hele leuke dag en dat is het aller belangrijkste!!!!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 22:09

Leuke foto's Stef Cool Jullie zijn een leuke combinatie zo saampjes Pling
Ik ben ook wel erg benieuwd wat de uitslag was. Laat het nog effe weten Stef...
groetjes.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 22:14


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 22:16

mooi ponytje hoor Pling .
ik vind het altijd leuk om iemand met pony of paard supernetjes in wedstrijd teneu te zien, zeker op een foto.
kheb zelf ook alles in het zwart en wit voor de wedstrijden, jij hebt alleen wel een zwart ponytje, ik een bruin paardje.

ik vind dat echt er altijd zo strak uitzien Lovers , zo alles in zwart wit, dus ook het zadel en het jasje en de cap enzo, dus niet een bruin zadel terwijl de rest zwart wit is, dat doet het af vind ik. (maarja, je koopt geen zadel op kleur }> , daar is het te duur voor, maar toen ik een nieuw zadel perse moest hebben ben ik voor zwart gegaan, de vorige was nl wel bruin en dat vond ik dus afdoen)

de bandages zien er ook wel strak uit, maar die mag je toch niet om bij een dressuurwedstrijd Verward
rij je trouwens bij de paarden (aangezien je leeftijd)?

lijkt me wel een leuk gezicht, zo'n klein beessie tussen al die grote knollen zien lopen Knipoog , ik heb het gevoel dat ik als ik straks bij de paarden wedstrijden ga rijden, dat ik al met zo'n klein beessie aankom.
en hoe jij je dan wel niet moet voelen, ik neem aan dat je je er niks van aantrekt, dat ben ik ook van plan te gaan doen Haha! , ze moeten gewoon hun Lips are sealed houden, hihi.

ik vind je idd ook wel een klein beetje groot voor Honey, maar ach shetlanders zijn shetlanders en dus beresterk en als hij er toch plezier in heeft?
en zoals ik lees zorg je ook goed voor hem en hij ziet er goed uit.
kvind jullie ondanks je lengte toch een super strak stel Party!! Party!! Party!!

nog veel succes he, en straks als het zomerseizoen echt begint rijden ze toch de meeste wedstrijden op gras (iig bij ons wel), dan is het lang ook niet zo zwaar voor Honey als in die bak. kop op!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 22:20

hohohoho!!!!!!!!
DIt is dus onderling, dus niet tussen de paarden (jah, ook wel, gewoon alles door elkaar) en dus in de bak en niet op gras.
Hahaha, ik ga met haar dus echt niet officieel starten (zou geeneens mogen denk ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 08:44

Jullie zijn een hartstikke leuke combinatie Stef! Mooie foto's!
De bak ziet er idd ontzettend zwaar uit, maar zo te zien ploeterde je meissie graag voor je!

See you next week!

Sonja.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 10:11

Oh wat zien jullie er mooi uit Lovers !!!
Honey is echt een chique dressuurpony zo!
En laat ze maar banketstaaf ik vind dat het er super tof uitziet en zo te zien kan honey je makkelijk dragen!
xxx Roos

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 10:30

Citaat:
Op 2001-06-19 21:39, schreef ingrid:
waarom moet iedereen zich er nou weer mee bemoeien.


Ik vind juist dat iedereen heel eerlijk zijn mening geeft, daar is dit forum toch voor?

Als je dit vergelijkt met het commentaar wat er soms op het westernforum wordt gegeven is dit allemaal positief bedoeld.

Dat staat los van het feit dat Hon het heel goed kan hebben maar dat het geen mooie combinatie is, als je maar lol hebt, toch? Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 12:24

Stef: Ja meg wel bij de paarden starten hoor. Denk wel dat de jury commentaar levert maar het mag dus wel gewoon.

Chrystal-gek: Ik heb wel een bruin zadel en een bruin hoofdstel en ik vind het er erg mooi uitzien. Ik reed eerst op een bruin paard en nu op een vos. Zwart heeft iedereen al...

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 13:44

nee dat bedoel ik er nie mee. tuurlijk mag iedereen zijn mening geven. dat is juist beter. maar dat iedereen het zielig vind voor hon. ach laat ook maar kan het nie precies uitleggen Verward Verward . maar ik vind het er leuk uitzien.

littleroosie

Berichten: 6067
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 14:03

wauw wat zien jullie er netjes uit. maar je mag toch geen bandages om hebben tijdens de proef? Verward

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 14:47

o dat is het dan denk ik. Haha! Haha!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 14:52

Ik vind het er lief uitzien!!!!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 16:31

WHAAHAHAHAHA ik ben hier net nieuw, maar hier pies ik toch echt meteen van in me broek. Dat ziet er niet uit. Sorry maar jij bent dus echt veel te groot voor die shetlander. En op de meeste fotos heeft ze dus echt wel haar oortjes naar achter. Waarom neem je geen groter paard? Ik wil je niet aanvallen ofzo maar kijk nou zelf eens goed naar de fotos wat zie je dan? Ja het is een harstikke mooie pony, misschien een idee om het haar te mennen??

Cowgirl

Berichten: 23765
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 17:30

wow dat zal wel een superstunt zijn als je officieel gaat starten.
Maar ik denk dat je wel heel sterk in je schoenen moet gaan staan vanwege het commentaar dat je krijgt.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 17:46

Gna gna ik moet weer ff betweterig doen hoor (vergeef mij Haha! ) maar eh, volgens mijn mag je alleen met je pony bij de paarden starten als ie mininaal D maat is????

littleroosie

Berichten: 6067
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 19:47

ok emanda lee goed!!!! shets kunnen volwassenen dragen en 3x hun eigen gewicht trekken! nou opmerkingen?