Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kanelly schreef:Nou 't lijkt me handig dat een jong ding meteen snapt dat ruitertje werpen niet leuk is![]()
mistid schreef:Ja, mij ook!
sopper schreef:Ach joh kan heus geen kwaad! Zoals op de foto's te zien ben je gewoon rustig bezig dus niks aan de hand toch? En ik vind het nou ook weer niet overkomen alsof je geen idee hebt waar je mee bezig bent en voor de eerste keer ziet het er prima uit hoor. En dat van die rommelige handen vind ik ook onzin, probeer maar is netjes te rijden op een paard waar voor het eerst iemand op zit, hehe logisch dat je handen of voeten af en toe een eigen leven lijden of niet?
Verder; Ziet er leuk uit en ga zo door!
mistid schreef:Ik gebruikte mijn oude te grote cap, schuift voorover zoals je ziet.
mistid schreef:@ Jenny: ga jij maar eens bij renstallen kijken, rijden er al mensen op als ze nog geen 2 zijn!Edit: Klinkt niet heel vriendelijk, sorry!
Jennyxx schreef:mistid schreef:@ Jenny: ga jij maar eens bij renstallen kijken, rijden er al mensen op als ze nog geen 2 zijn!Edit: Klinkt niet heel vriendelijk, sorry!
Geeft niet hoor. Ik weet dat je het goed bedoeld net als ik![]()
Maarre...die renpaarden worden vaak niet zo oud vanwege bvbeengebreken..Ik wil je alleen maar waarschuwen. Gebruik anders de zoekfunctie eens. Er zijn meerdere topics over de beste leeftijd om een jong paard in te rijden en wanneer de groeischijven dicht zijn. Succes!