Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar het is een echte Flemming om te zien
Hij wil zich iets achter het zadel wegdrukken vooral op de laatste foto goed te zien, de mijne heeft dat ook
Leuk ook dat zo veel mensen zo veel herkennen in mijn manier van trainen. Dat is dan (hopelijk
) toch een teken dat we het niet zo heel verkeerd doen!

Sterker van achteren moet hij sowieso worden, maar hij heeft meer dan voldoende kracht voor de klasse M2. Maar we gaan natuurlijk voor de Z+
Dus er komen nog veel trainingsuurtjes aan. 

krackertje schreef:Ik zie een paard wat een bepaalde rug lendenpartij heeft en daar naar gereden moet worden,
Heb je het dan over het markeren van de overgangen, of iets anders nog?Rianne schreef:Ja daar hebben we het grote voorbeeld van Zonta!: Valar! Heerlijk paard, echt een knapperd, Zonta is er maar wat trots op hem als half broer te hebben
Jullie komen er wel, maar dat wisten we al
Komt ook goed met die van jou!Jura schreef:Het ziet er erg netjes uit! Ik vind de laatste foto de mooiste, het ziet er heel expressief uit. Succes in de M2!
Eventjes nog alles bevestigen (oefeningen) en dan aan het einde van de maand maart M2 starten. Ben heel benieuwd hoe hij dat oppakt. Alles goed met jouw paarden?Monnie_ schreef:Je ziet 'm echt lekker los worden van dat inbuigen en wat langer over de rug, daarna pakt hij het goed op!
Ga zo door en lekker blijven trainen!
Thnx!fresco schreef:Mooie trainingsfoto's.
Wat me over het algemeen opvalt is dat het paard zichzelf wat meer mag gaan dragen, dat komt vooral in uitting in de veruimmingen en de contragalop, maar dat is gewoon een kwestie van sterker maken.
Ik vind wel dat je erg netjes rijd, een fijne manier van rijden.
saaraah schreef:Ik vind die diepe en ronde foto's niet fijn.
De verdere foto's vind ik echt top! Je rijd erg netjes en hij pakt het voor zo'n jong dier echt goed op

naadje24 schreef:hey meis wat een mooi paard is het ook geworden he! en hij word nog wel mooier ook
super hoe jullie in een korte tijd gegroeid zijn
maar ik zie een hele verandering of ik loop achter
je bent niet meer in kwadijk?
xxkimmiexx schreef:wow, mooi paardje! ik vind dat je hem netjes en ontspannen rijd, ik rijd mijn paardje ook altijd rond en diep los en die foto's van jou vind ik er juist heel ontspannen uitzien.. ik heb ook een flemmingh en die lijkt best veel op die van jou.. hoe groot is valar?
en wij zijn daar ook gek op foto's
Abrahams schreef:En ik heb geen Flemmingh maar stalk de mensen daar zo nu en dan ook eens en ben uiteraard ook gek op foto's!!! haha.
Kajanus schreef:Abrahams schreef:En ik heb geen Flemmingh maar stalk de mensen daar zo nu en dan ook eens en ben uiteraard ook gek op foto's!!! haha.