Kirsten @ work in de mist

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dorien66

Re: Kirsten @ work in de mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 12:21

Waarom een bontje onder je nieuwe zadel? Zeker een nieuw zadel zou goed moeten zijn aangemeten waardoor je geen hulpmiddelen nodig hebt...

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 12:57

@ _Tulpje01_ : Ik wist niet dat de bouw van een fjord al op de voorhand was maar bedankt dat je het heb gezegt! Tijdje geleden is passoa stuk gegaan dus daar ben ik nu niet meer mee bezig, maar dat was ook goed voor de achterhand:) En ik zal me best doen!

@ evanescence: Dankje! Ja klopt ik heb me mp3 in ja:P Reedde > Kan ik me meestal beter concentreren en heb ik het sneller door als kirsten sneller gaat dus hou ik één ritme aan van de muziek met staan zit(want ik ben wel zo dom dat ik daar gewoon in mee ga en dus niet door heb)

@ Dorien66: Ik heb het zadel 2e hands. En we hebben het gepast zonder chabrak en bontje en het paste toen prima. het zit er voor de sier onder. Het is niet zo dat het zadel niet goed past ofzo.

Haha!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 13:11

Bellie2 schreef:
@ evanescence: Dankje! Ja klopt ik heb me mp3 in ja:P Reedde > Kan ik me meestal beter concentreren en heb ik het sneller door als kirsten sneller gaat dus hou ik één ritme aan van de muziek met staan zit(want ik ben wel zo dom dat ik daar gewoon in mee ga en dus niet door heb)

Haha oke.. Lachen Het viel me op. Zag zo een draatje hangen dus ik dacht. Laat ik het maar is vragen. Lachen
Ik vind het zelf alleen niet zo een prettig idee om met mp3 op terijden. Maar ieder zijn eigen keus Knipoog
Succes verder met rijden.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 13:35

Bellie2 schreef:
@ Dorien66: Ik heb het zadel 2e hands. En we hebben het gepast zonder chabrak en bontje en het paste toen prima. het zit er voor de sier onder. Het is niet zo dat het zadel niet goed past ofzo.
Haha!

En jij denkt dat het geen enkele invloed heeft op de ligging van je zadel? Slapen

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 15:06

Dorien66 schreef:
Bellie2 schreef:
Haha!

En jij denkt dat het geen enkele invloed heeft op de ligging van je zadel? Slapen

zou ik dat even zelf mogen bepalen?? Ik weet en zie toch dat het zadel goed legt en dat bontje is mijn keuze. Jy ziet alleen de fotos en niet in RL dus we houden erover op.
nu weer ontopic

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 22:01

Excuse me, wist niet dat je zo overgevoelig bent.
Ik wens je veel succes met je geweldig passende zadel en je fantastische bontje.
En niet piepen als het over een jaar allemaal een tikkie tegenvalt...

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 13:02

meer reacties? Haha!

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 19:57

Zijn er nog reacties?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:03

Een bontje heeft wel degelijk invloed op de ligging van je zadel

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:21

Mooie fjord hoor, je ziet zeker wel verandering met een jaar geleden en nu. Ziet er mooi ontspannen uit, ga zo door Ja

ThUnDeRtIeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:23

leuke foto's hoor

DevilsFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:32

mooie fjord Haha!