Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Steffie89 schreef:Wat ik mij afvraag, waarom wordt er een pony gekocht voor een meisje wat er nog niet op kan rijden? Waarom wordt er dan niet voor een andere geschikte pony gekeken?
En het zadel viel mij inderdaad ookal op, is het zadel niet te breed voor de pony? waardoor het zadel naar voren schuift.
Het probleem met veel pony's (met arabisch bloed) is het feit dat ze bijna geen schouders hebben. Omdat het zadel achter de schouder hoort te liggen, ligt het goed als je hem opzadelt, omdat de pony op dat stuk breder is. Helaas gaat het zadel gelijk naar voren schuiven wanneer je gaat rijden, omdat de schouder dus veel smaller is...

Citaat:Ik vond pappillion beter bij jill staan nou kijkt ie zo zielig Geremm!!
. Jullie kunnen er allemaal over blijven zeuren en zeiken, maar dat zal er weinig aan veranderen denk je niet? Jill zelf weet het hele verhaal, hoe alles in elkaar steekt dus ga daar maar vragen hoe het zit.
. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom paps iets kleiner lijkt dan ze is, want het andere paardje is groter. DANIIELLE schreef:Ik vond pappillion beter bij jill staan nou kijkt ie zo zielig Geremm!!

Ik vind dat papy er wel anders uit is gaan zien.. nu ik de foto's nog eens goed bekijk !
. Maar toch bedankt!
Dus idd niet mere zo intensief maar dat komt wel weer. Ze wordt door iedereen geknuffeld en gepoetst dus aandacht krijgt ze genoeg.
. Dit is nou precies de reden waarom ik dat bijna nooit doe. Opbouwend commentaar, prima. Graag zelfs. Maar vaak wijkt het nogal af van hetgene waar het eigenlijk over zou moeten gaan.