wij moeten ook moeite doen om een pony mooi/goed te laten lopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(dit was sarcastisch bedoeld..)
(wil niemand voor zijn hoofd stoten hoor...
)Pinolien schreef:Wie zegt dat deze pony daar niet op getraind is? En wat ik steeds al zeg... ik vind het knap dat je die conclusie kunt trekken aan de hand van wat plaatjes!! 'k zeg ook niet per definitie dat het niet zo is... maar ik veroordeel ook niemand!!
En waarom zo hoog?? Dat is toch ieder voor zich? Pony heeft op iedere foto z'n oortjes gespitst.. als ze het niet leuk zou vinden doet ze dat ook niet hoor..! Zo kun je overal wel wat van maken... "Waarom zou een paard moeten kunnen changeren" bijvoorbeeld of wat voor nut hebben appuyementen? Als je zo moet gaan beginnen zijn we nog wel even zoet!!

renskek schreef:een tip voor de volgende keer : nag er nog een balk schuin in, zodat je pony de afstand wat beter kan zien. Nu zit er een heel groot gat tussen de grondlijn en de bovenste balk. Dit kan voor de pony lastig zijn om afstand in te schatten.
mait schreef:Poeh hoog! ik doe het je niet na! maar ik vind wel dat ze nogal moeizaam springt (zo van de foto's) ze heeft niet zo'n lekker ruggebruik. En dan na zo'n sprong een landing is een flinke klap op der rugspieren!
Als tip zou ik je meegeven (ben zelf niet zo'n geweldige springruiter, maar heb veel te maken met een (hoog) springende springhaf; oefen je techniek op wat lagere hindernissen en stap dan over op het 'echte' werk!
Nogmaals: erg dapper

rowo schreef:@ ryanne: je moet je niet alles van iedereen aan trekken... Nergens voor nodig, dat is gwoon bokt! Jij weet zelf vast het beste wat je pony kan.
En als ie het echt niet kan dan stopt die wel!

Ryanne_ schreef:sommige hebben hun oordeel ook wel erg snel klaar dit was op het einde van het springen dus ja ze heeft er wat moeite mee maar ze kan het makkelijk hoor!
en volgens mij weet ik als eigenaar het beste wat mijn pony wel of niet kan en ik had dit niet gedaan als ze er zwaar moeite mee had!!! ik weet wel wat ik wel of neit kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
??
renskek schreef:een tip voor de volgende keer : nag er nog een balk schuin in, zodat je pony de afstand wat beter kan zien. Nu zit er een heel groot gat tussen de grondlijn en de bovenste balk. Dit kan voor de pony lastig zijn om afstand in te schatten.

Geak schreef:Ryanne_ schreef:sommige hebben hun oordeel ook wel erg snel klaar dit was op het einde van het springen dus ja ze heeft er wat moeite mee maar ze kan het makkelijk hoor!
en volgens mij weet ik als eigenaar het beste wat mijn pony wel of niet kan en ik had dit niet gedaan als ze er zwaar moeite mee had!!! ik weet wel wat ik wel of neit kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus ik neem even een voorbeeld,
Als de eigenaar van een paard hem geen eten geeft en hem daarna flink laat werken, en iemand heeft daar een opmerking over en hij geeft als antwoordt Als eigenaar weer ik zelf wel wat goed is??
Kortom : Natuurlijk ben je trots op je haf, Zou ik ook zijn, Maar je moet er ook tegen kunnen als mensen het niet zo super vinden![]()
Ik zelf vindt het ook geen fijn gezicht, maar daar ga ik maar niet meer op in![]()