Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ga zo door 
zo kun je dat controleren!WildChild schreef:quarterhorse x fries? Dat verklaart een heleboel, ik had namelijk nog nooit zo'n mooie kwpn'er gezien, haha. Ik heb zelf een Fries, dus het is niet verwonderlijk dat deze zo bij mij in de smaak valt. Wat een superleuk gelukte kruising zeg, meestal vind ik gekruiste friesen niet zo maar deze is prachtig!

Maarit_ schreef:Netjes hoor! Ga zo door
en zal zeker zo door gaan 
Lauss schreef:Lekker ding blijft t
Jullie zijn wel klaar voor de L denk ik, het ziet er allemaal zo netjes uit!
Dekje staat m goed

MelanieB schreef:Hey Anous, ziet er super uit!
Weet zeker dat jullie het makkelijk aankunnen hoor!

unica schreef:wow jullie gaan het maken!!
dank je wel 
xEbony schreef:Ja, vind ik wel ! kijk uit dat ze met het wijken niet door je buitenbeen heenvalt, probeer eens om 2,5 meter te wijken en dan een paar meter rechtdoor en dan weer 2,5 meter wijkenzo kun je dat controleren!
Succes in 't L1

_Daniella_ schreef:Ziet er goed uit, ikzelf zie alleen niet graag zulke sporen..
(en heel veel mensen weten dat niet)Sjel schreef:Klaar voor de L1? Ik denk zelfs dat jullie door de L1 heenvliegen, als ik deze foto's zie. Succes zondag!

Jullie vliegen door de L1 als jullie het ook zo doen op wedstrijd! 

je paardje lijkt trouwens wel een beetje op die van mij
Martine_m schreef:Hey anuos!
Het ziet er goed uit hoor!
IK vind deze foto's erg mooi.. je ziet gewoon de ontspaning! Nu ze er iets meer uit komt met haar neusje en niet meer zo diep loopt vind ik het nog mooier![]()
Suc6 in het L1 ! wanneer is je debuut?

fjordyvon schreef:Helemaal klaar voor L1
en als dat in lunteren is kom ik weer eens een kijkje nemen![]()
ziet er super uit

natas_joy schreef:ziet er super uit zeg!!
lekker ontspannen ook veel succes!

Richtje schreef:Dat moet wel lukken
Ziet er erg fijn uit

X_orville_X schreef:Staat mooi vierkant!

Shir89 schreef:Denk het ook wel,
Mochten de punten tegenvallen of dergelijk, dan weet je weer een beetje waar je aan moet werken.
Wie niet waagt, wie niet wint!

Silke_ schreef:Die Clara_ is ongelofelijk :s zo grof
Dit paard is echt het mooiste dat er is en in een vorig topic van dat paard heb ik al gezegd da die super mooi is!
En nu wil ik het nog eens zeggen!
Ik heb ook zo'n verzorgpaardje, zo'n kleur.
dat kan ik niet ontkennen hahaJorine_Falco schreef:Wat een heerlijk ding zeg! Dat hoofdje alleen alJullie vliegen door de L1 als jullie het ook zo doen op wedstrijd!

Martine_m schreef:duhuh!!! anders wordt je niet TWEE KEER EERSTE tijdens je debuut!!!

anneve schreef:Wat waren de punten?

feliciaa schreef:Wat een onwijs super gaaf paard!!!
Jullie zijn zeker wel klaar voor de L1!

Martine_m schreef:186 en 185

Manon88 schreef:Ziet er leuk uit, mooi paard ook! Ik zou alleen met het uitdraven je teugels wel lang laten, maar niet los gooien. Als je paard struikelt vlieg jij met paard en al over de kop.

Richtje schreef:Super! Gefeliciteerd
dank je wel 
Zepjuh schreef:ziet er netjes uitje paardje lijkt trouwens wel een beetje op die van mij