Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:
- Hoe voorkomen we dat topics verzanden in nare discussies met een negatieve ondertoon?
Tegenover een commentaar moet een tip staan.....Dus dat er niet alleen maar afgezeken word- Hoe voorkom je herhalingen in topics, moeten moderators daarin ingrijpen?
Tja veel bokkers willen hun mening geven en een hoop denken hetzelfde....dat zou betekenen omdat iemand anders het al gezegd heeft dat ik dan niet mijn mening mag geven...herhaling is niet er mits op normale toon, misschien in een andere context gebracht en zoals hierboven uiteraard voorzien van jouw persoonlijke tip..- Vind je dat HAW moet worden opgedeeld in een puur rijtechnisch en een losser 'lol met je knol' deel?
Nee vind ik niet...het word anders echt zo een "hokjes" effect op bokt..... ik vind dat al bijna zo- Vind je dat we alle fotofora onder elkaar moeten zetten in de forumlijst of verspreid over Bokt laten staan?
Ja vind ik wel een top idee....alle foto's op 1 rijtje ,duidelijk en overzichtelijk- Moeten er regels komen voor de hoeveelheid, de titel, kwaliteit van de foto's en openingspost van HAW topics, of houden we het bij richtlijnen?
Ja een max van 1 topic per week-per paard, een goede kwaliteit waar wel wat op te zien is en waar je dan ook echt tips kan geven,anders heeft het weinig nut....
echte zware richtlijnen kwa titel vind ik niet echt nodig maar van mij mag dat vernoemen van de setjes enz er wel uit..... ik kijk echt niet vanwege het ankypadje hoor
magda_90 schreef:Jus_dOrange schreef:Wat mij opvalt aan de reacties is dat vnl de Engelse ruiters graag alle fora onder elkaar willen hebben maar bijv. de westernruiters (waaronder ik) liever het fotoforum ingedeeld willen hebben bij het subforum van de dicipline. Ik hoop dat er niet vergeten wordt dat westernruiters gewoonweg veel op WN posten, aangespannen ruiters veel op AR posten, etc.. Daarnaast vind ik dat Miss_Montana een goed punt heeft, als alles onder elkaar gezet wordt kan je ook verwachten dat er bij de kleinere fotosubfora veel reacties komen van mensen die er eigenlijk niet heel veel van weten. Zulke reacties kom je nu al tegen op WN, mensen weten soms niets meer te zeggen dan "leuk paard en van western weet ik niet zoveel".
Daar heb je idd een punt had ik niet zo snel bij angedacht, maar het idee blijft mij wel trekken om ze onderelkaar te zetten.

. eline schreef:Hoe voorkomen we dat topics verzanden in nare discussies met een negatieve ondertoon?
eline schreef:Hoe voorkom je herhalingen in topics, moeten moderators daarin ingrijpen?
eline schreef:Vind je dat HAW moet worden opgedeeld in een puur rijtechnisch en een losser 'lol met je knol' deel?
Soms zie je van die donkere foto's in binnenbakken, en daar kan je toch niks aan zien?
). Mocht het probleem na die mededeling nog vaker aangehaald worden, zouden die reacties wel verwijderd kunnen worden door een moderator. 

Dat maakt het een stuk overzichtelijker.
.
Klinkt heel stom, maar veel mensen denken er gewoon niet bij na hoe een bericht overkomt, dan reageren mensen weer agressief en dan loopt het meestal uit de hand.
) dat de TS het nu wel weet. Zoals eigenlijk nu ook wel wordt gedaan. Zelf vind ik het namelijk wel erg leuk om berichtjes te lezen, dus als mensen ook nog een compliment geven en daarbij toch nog je probleem even aanhalen, zou ik graag het bericht willen laten staan in het topic. 
Dan krijg je teveel subfora en plaatsen mensen het toch heel erg vaak verkeerd, wat weer meer werk oplevert voor de mods. Ik zou gewoon nu al in de richtlijnen opnemen dat iedereen moet zeggen waar hij mee aan het werk is.
Anders komt de kritiek wel in het lossere deel terug.
Anders krijg je van die reacties: Ziet er leuk uit, maar ik heb geen verstand van western dus heb geen commentaar. 

) gaat dit toch niet gescheiden kunnen blijven. Want ook al worden er niet expliciet tips of commentaar gevraagd, toch zul je die krijgen.
)
. Ik denk dat dit veel misverstanden kan vermijden. sommige mensen hebben immers geen behoefte aan commentaar. Het zou dan wel fijn zijn dat het verplicht word gesteld om bij rijtechnische gedeelte een inleiding te schrijven van hoe en wat je aan het doen bent.
Ik vond het rating systeem wel handig. Als er negatief wordt gereageerd in een haw topic, wordt er waarschijnlijk veel negatief gestemd en zullen modjes eerder allert zijn op dit soort topics.