Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:
- Hoe voorkomen we dat topics verzanden in nare discussies met een negatieve ondertoon?
Tegenover een commentaar moet een tip staan.....Dus dat er niet alleen maar afgezeken word- Hoe voorkom je herhalingen in topics, moeten moderators daarin ingrijpen?
Tja veel bokkers willen hun mening geven en een hoop denken hetzelfde....dat zou betekenen omdat iemand anders het al gezegd heeft dat ik dan niet mijn mening mag geven...herhaling is niet er mits op normale toon, misschien in een andere context gebracht en zoals hierboven uiteraard voorzien van jouw persoonlijke tip..- Vind je dat HAW moet worden opgedeeld in een puur rijtechnisch en een losser 'lol met je knol' deel?
Nee vind ik niet...het word anders echt zo een "hokjes" effect op bokt..... ik vind dat al bijna zo- Vind je dat we alle fotofora onder elkaar moeten zetten in de forumlijst of verspreid over Bokt laten staan?
Ja vind ik wel een top idee....alle foto's op 1 rijtje ,duidelijk en overzichtelijk- Moeten er regels komen voor de hoeveelheid, de titel, kwaliteit van de foto's en openingspost van HAW topics, of houden we het bij richtlijnen?
Ja een max van 1 topic per week-per paard, een goede kwaliteit waar wel wat op te zien is en waar je dan ook echt tips kan geven,anders heeft het weinig nut....
echte zware richtlijnen kwa titel vind ik niet echt nodig maar van mij mag dat vernoemen van de setjes enz er wel uit..... ik kijk echt niet vanwege het ankypadje hoor
magda_90 schreef:Jus_dOrange schreef:Wat mij opvalt aan de reacties is dat vnl de Engelse ruiters graag alle fora onder elkaar willen hebben maar bijv. de westernruiters (waaronder ik) liever het fotoforum ingedeeld willen hebben bij het subforum van de dicipline. Ik hoop dat er niet vergeten wordt dat westernruiters gewoonweg veel op WN posten, aangespannen ruiters veel op AR posten, etc.. Daarnaast vind ik dat Miss_Montana een goed punt heeft, als alles onder elkaar gezet wordt kan je ook verwachten dat er bij de kleinere fotosubfora veel reacties komen van mensen die er eigenlijk niet heel veel van weten. Zulke reacties kom je nu al tegen op WN, mensen weten soms niets meer te zeggen dan "leuk paard en van western weet ik niet zoveel".
Daar heb je idd een punt had ik niet zo snel bij angedacht, maar het idee blijft mij wel trekken om ze onderelkaar te zetten.
eline schreef:Hoe voorkomen we dat topics verzanden in nare discussies met een negatieve ondertoon?
eline schreef:Hoe voorkom je herhalingen in topics, moeten moderators daarin ingrijpen?
eline schreef:Vind je dat HAW moet worden opgedeeld in een puur rijtechnisch en een losser 'lol met je knol' deel?