Het is alleen zo zonde dat hij zoveel schuurplekken van zijn deken heeft, maar het is een kanjer, hij is altijd vrolijk/snel en wil graag werken, hij stapte na het ongeluk ook weer zo de trailer op lief he!!!
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is alleen zo zonde dat hij zoveel schuurplekken van zijn deken heeft, maar het is een kanjer, hij is altijd vrolijk/snel en wil graag werken, hij stapte na het ongeluk ook weer zo de trailer op lief he!!!
.

:
! Prachtig beessie!
.
.
.
. moniquelucky schreef:GinnyBanshee schreef:in jou andere foto is zijn kont veel kleiner eigenlijk en zijn nek ook..nu toont hij gewoon groot, en hij draagt zich mooi wat hij niet echt op die andere foto doet.
Okay, thanx
rozahorse schreef:die zit komt vast wel goed denk ik.
Wat voor ongeluk heb je gehad als ik vragen mag.
Ik vindt dat de fjord erg mooi loopt.
Komt wel goed
Denk wel dat mijn zit goed komt, hard aan werken.
Bjorn en ik hebben een ernstig trailer ongeluk gehad juni 2006, Bjorn was uit de trailer gekiept en lag op de snelweg met flinke wonden en een hele dikke schouder was echt vreselijk, het duurde natuurlijk een tijd voordat we weer aan de slag konden, hij heeft ook massages enz. gehad, daarom ben ik blij dat het weer zo goed gaat, we doen alleen nog wel een beetje rustig aan en weinig wedstrijden, hij is nog niet helemaal de oude maar het gaat de goede kant op, we hebben sinds eind 2006 een startkaart dus gaat best goed maar sommige dagen merk ik op links bij Bjorn dat het nog niet helemaal de oude is, maar we staan onder controle en rustig aan en afentoe een wedstrijd, ben al blij dat we nog levenwe hebben echt een beschermengeltje gehad
.

want m1 met een fjordenbeest is een hele prestatie.. en die winstpuntne krijg je niet voor de kat zijn viool
voor de rest ziet het er goed uit

Caye schreef:Maar je zit als een zout zak schat
ik ben aan het afvallen dus hopelijk helpt dat ook, maar mijn zit moet beter en wie weet gaat Bjorn dan ook beter lopen
Ik ga ook weer wat vaker lessen. 
katrien13 schreef:Hoe groot is je Fjord?

roosa schreef:Meid ik heb dat ook hoor trek ze helemaal op,en helemaal als ik moet starten ;)
.

amondi schreef:Ga eens ( in stap) zonder beugels rijden en bekijk dan of je bovenbenen nog wel over het zweetblad vallen, zo niet zal je een zadelmaker moeten vragen naar een passend( dressuur)
zadel.

Evelyne79 schreef:maar je zet inderdaad je schouders ook vast, misschien een idee om Sandra jou ook een keertje onder handen te laten nemen?
. moniquelucky schreef:amondi schreef:Ga eens ( in stap) zonder beugels rijden en bekijk dan of je bovenbenen nog wel over het zweetblad vallen, zo niet zal je een zadelmaker moeten vragen naar een passend( dressuur)
zadel.
Wat bedoelde je hier eigenlijk mee? bovenbenen over het zweetblad??? Maar bedankt voor de reactie.