Emiel fotoshoot door N-Fotografie(m1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrzavm

Re: Emiel fotoshoot door N-Fotografie(m1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:09

Leuke foto's hoor ! Ja
Heb jou nog nooit zo met je handen bezig gezien. Dat
moet dus even wennen Lachen

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 08:24

Passorapard schreef:
Leuke foto's hoor ! Ja
Heb jou nog nooit zo met je handen bezig gezien. Dat
moet dus even wennen Lachen

haha nee idd, had er zelf ook geen benul van Clown maarja als je zo druk met je pony bezig bent vergeet je soms jezelf he Tong uitsteken

_Jelske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:24

leuke pony Lachen
ik zou alleen je paard niet zo volhangen met dat bond en zo'n groot dekje... je paard verdwijnt helemaal en t is al niet bepaald groot.
daarnaast zou ik mn handen wat meer dragen. op deze manier is het nogal logisch dat ie rond gaat lopen omdat je hem rond trekt...
probeer vanaf je elebogen tot aan de mond de boel in één lijn te houden, en het bontje de volgende keer weg te laten Knipoog

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:36

Zadel lijkt inderdaad groot voor Emiel, maar misschien vertekenen de foto's door het bontje. Als het zadel op maat gemaakt is heb je toch geen bontje nodig en zou ik het inderdaad weglaten.

Ik vind Emiel in ieder geval een ontzettende leuke pony Haha!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:38

Waarom post je een topic als je geen commentaar aan wil nemen en er wat mee gaat doen? Voor alles heb je een excuus.

Als dit zadel door een zadelmaker op maat is gemaakt, en goed ligt (wat ik betwijfel), moet je er dus GEEN bontje onder leggen.

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 11:51

aa

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 11:59

Chakkie17 schreef:
leuke pony Lachen
ik zou alleen je paard niet zo volhangen met dat bond en zo'n groot dekje... je paard verdwijnt helemaal en t is al niet bepaald groot.
daarnaast zou ik mn handen wat meer dragen. op deze manier is het nogal logisch dat ie rond gaat lopen omdat je hem rond trekt...
probeer vanaf je elebogen tot aan de mond de boel in één lijn te houden, en het bontje de volgende keer weg te laten Knipoog

het dekje heb je idd gelijk over, het is ookal heel vaak gezegt en ik weet het zelf ook
dat ik toevallig de laatste tijd niet zoveel op me hand houding heb gelet weet ik, ga er ook zeker nu op letten. Rond trekken doe ik absoluut niet, heb een zachte hand alleen heb ik ze de laatste tijd niet op de juiste plek. We doen allebei ons best, en proberen het zo goed mogelijk te doen. Je ziet heel vaak als mensen hun handen te dicht bij hun lichaam houden dat ze ze vastzetten, maar ik heb het niet om die reden, iedereen heeft wel een verbeterpunt aan zijn/haar houding en bij mij is het vooral me handhouding.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:59

wat een leuk ding

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 12:00

djoeka schreef:
Zadel lijkt inderdaad groot voor Emiel, maar misschien vertekenen de foto's door het bontje. Als het zadel op maat gemaakt is heb je toch geen bontje nodig en zou ik het inderdaad weglaten.

Ik vind Emiel in ieder geval een ontzettende leuke pony Haha!

Het bontje is ook niet nodig, het is meer voor de mooiigheid, altans dat vind ik Knipoog
zal het in vervolg weglaten!
bedankt

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 12:06

Te groot? "Als een 14 jarige op een shet"? Sorry maar dat laatste slaat werkelijk nergens op en vind ik niet echt van respect tonen tegenover een ander om zo'n opmerking te maken
Je past prima op je pony, je benen komen niet eens onder de buik vandaan. Je pony heeft van voor misschien weinig front, iets smal van voor en fijn hoofdje dus daarom oogt hij wat 'klein' maar dat is dan ook echt alles! Dat heeft niks te maken met het wel of niet passen op je pony.

Ziet er netjes uit, succes nog verder!

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 12:07

Manon88 schreef:
Waarom post je een topic als je geen commentaar aan wil nemen en er wat mee gaat doen? Voor alles heb je een excuus.

Als dit zadel door een zadelmaker op maat is gemaakt, en goed ligt (wat ik betwijfel), moet je er dus GEEN bontje onder leggen.

Ik wil best commentaar aannemen, als het nuttig is tenminste.
Commentaar over dat ik te groot ben, heb ik weinig aan. Kan emiel niet groter toveren, en mezelf niet kleiner.
Commentaar over het dekje, weet ik zelf ook dat hij voor emiel eigenlijk te groot is, zal hem ook niet meer op hem gebruiken+ bontje weglaten
Commentaar op me handen, had ik zelf ookal gezien en gezegt, daar gaan we zeker mee oefenen, gaat helemaal goed komen! Haha!
Commentaar over het zadel, heeft geen zin. Het is een hele klus geweest om een passend zadel op emiel te krijgen. Hij is door de zadelmaker op maat gemaakt, de zadelmaker komt ook nog geregeld langs om te controleren of alles nog naar wens is.

Voor alles heb ik een excuus? nou zo zou ik het niet zien, denk niet dat je van foto's alles kan weten. Ik leg de situatie alleen uit, vertel gewoon hoe het zit zegmaar....

Emiel en ik doen allerbei ons best, als je dan overal commentaar op is wat verkeerd is, en geen dingen wat goed is is het niet leuk hoor..
snap dat er dingen zijn die verbeterd/verandert moeten worden, dat gaat ook gebeuren.

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 12:08

HouVanUtopia schreef:
wat een leuk ding

bedankt! dat is die ook *LOL*

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 12:09

Bojangles schreef:
Te groot? "Als een 14 jarige op een shet"? Sorry maar dat laatste slaat werkelijk nergens op en vind ik niet echt van respect tonen tegenover een ander om zo'n opmerking te maken
Je past prima op je pony, je benen komen niet eens onder de buik vandaan. Je pony heeft van voor misschien weinig front, iets smal van voor en fijn hoofdje dus daarom oogt hij wat 'klein' maar dat is dan ook echt alles! Dat heeft niks te maken met het wel of niet passen op je pony.

Ziet er netjes uit, succes nog verder!

Ik vind dat idd ook wel erg overdreven, en respectloos
Het was fijner geweest als hij anders gebouwd was ja! maar we halen eruit wat erin zit
bedankt

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:02

essiej_peace schreef:
xSiep, hij loopt niet op de voorhand, daar loopt het weiland naar beneden af, dus vandaar dat de achterhand er niet verder onder zit. Het dekje is idd aan de grote kant maar ik vind het niet storend het is maar net waar je op let he Knipoog

ik bepaal dat niet aan de hand van of de voorhand lager ligt, maar aan de beenstand Knipoog

rechtsvoor staat namelijk nog helemaal op de grond, terwijl linksachter al bijna helemaal is opgetild, dit betekent dus dat bijna al het gewicht op rechtsvoor 'leunt'

als je pony echt op de achterhand zou lopen, zou dit andersom zijn Knipoog

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 18:15

xSiep, wat jij bedoelt zie ik alleen op de foto met het uitdraven. op de andere foto's zie ik wel dat het zo is zoals het moet.
of kijk ik nou helemaal verkeerd

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:31

ja maar met het uitdraven mag hij toch ook wel een beteje op de achterhand?
en verder ook op de foto waar jij boven zegt: ' hier werd hij een beetje moe''

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 18:50

ja heb je gelijk in, maar nog niet alles wil zoals het zou moeten Knipoog
maar op de foto's dat hij echt aan het werk is loopt die wel netjes op de achterhand, toch?

unfearlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:30

he Es! ziet der leuk ook hoor!
let wel op je handen en het commentaar dat al is gegeven!

en ik vind haar helemaal niet te groot voor de pony, ''als een 14 jarige op een shetlander''
pff triest hoor.

En ik hoorde dat je geen les meer had?
of heb je les van iemand anders?

groetjes!

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:33

essiej_peace schreef:
Lotje85, nee hij is er idd nog niet helemaal doorheen maar het is al stukken beter dan eerst. De bovenlijn zit opzich wel goed, op sommige foto's is het net een verkeerd moment maar dat valt wel mee, de kaaklijn moet nog veel beter.
Mijn handen heb ik niet op die plek om het te compenseren, ik had er eigenlijk niet zo op gelet, het zit me meer in de schouders, waardoor ik mijn handen niet op de goede plek doe...
Hij begint al aardig met zoeken naar mijn hand.
Met je handen op de juiste plek krijg je een paard niet actief van achteren, daar heb je je zit en beenhulpen ook voor nodig Knipoog
Op de foto waar ik hem aan het voorbereiden ben naar het halsstrekken toe, volgde hij mijn hand wel goed. Op de foto is hij net aan het zoeken wat de bedoeling was. Dat zie je net niet op de foto

Ik ben nog maar 15hoor, dus start gewoon tussen de pony's haha Tong uitsteken

Oeps sorry! Wilde jou als ponyruiter niet beledigen Tong uitsteken

Wat ik even zeggen over het dikgedrukte; Nu verdraai je mijn woorden. Ik heb niet gezegd dat jij met de handen op de juiste plek ook per definitie een pony hebt die van achteren geactiveerd wordt Jij moet juist je handen meer gaan dragen en dan van achteruit gaan activeren! En hoe kun je nu zeggen dat hij op de foto richting halsstrekken je hand volgt?!?! Anders zou je totaal geen waslijntjes in je teugels te zien krijgen. En er door de bovenlijn doorheen, maar door zijn kaak nog niet? Dat zijn 2 dingen die nooit los van elkaar te zien zijn. Hij is er doorheen als hij zowel zijn rug als zijn kaak loslaat. Je hebt nog een hoop om aan te werken, maar dat geeft niet. Eerst moet je wel zien waar het fout zit en dat doe je in mijn ogen nog niet. Kritisch blijven op jezelf!

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 19:37

unfearlover schreef:
he Es! ziet der leuk ook hoor!
let wel op je handen en het commentaar dat al is gegeven!

en ik vind haar helemaal niet te groot voor de pony, ''als een 14 jarige op een shetlander''
pff triest hoor.

En ik hoorde dat je geen les meer had?
of heb je les van iemand anders?

groetjes!

pb Knipoog

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 08:03

ik zie de foto's niet, jammer

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 11:01

Omdat de foto's verwijderd zijn een slotje.