Heb jou nog nooit zo met je handen bezig gezien. Dat
moet dus even wennen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Passorapard schreef:Leuke foto's hoor !
Heb jou nog nooit zo met je handen bezig gezien. Dat
moet dus even wennen
maarja als je zo druk met je pony bezig bent vergeet je soms jezelf he

Chakkie17 schreef:leuke pony
ik zou alleen je paard niet zo volhangen met dat bond en zo'n groot dekje... je paard verdwijnt helemaal en t is al niet bepaald groot.
daarnaast zou ik mn handen wat meer dragen. op deze manier is het nogal logisch dat ie rond gaat lopen omdat je hem rond trekt...
probeer vanaf je elebogen tot aan de mond de boel in één lijn te houden, en het bontje de volgende keer weg te laten
djoeka schreef:Zadel lijkt inderdaad groot voor Emiel, maar misschien vertekenen de foto's door het bontje. Als het zadel op maat gemaakt is heb je toch geen bontje nodig en zou ik het inderdaad weglaten.
Ik vind Emiel in ieder geval een ontzettende leuke pony

Manon88 schreef:Waarom post je een topic als je geen commentaar aan wil nemen en er wat mee gaat doen? Voor alles heb je een excuus.
Als dit zadel door een zadelmaker op maat is gemaakt, en goed ligt (wat ik betwijfel), moet je er dus GEEN bontje onder leggen.

HouVanUtopia schreef:wat een leuk ding
Bojangles schreef:Te groot? "Als een 14 jarige op een shet"? Sorry maar dat laatste slaat werkelijk nergens op en vind ik niet echt van respect tonen tegenover een ander om zo'n opmerking te maken
Je past prima op je pony, je benen komen niet eens onder de buik vandaan. Je pony heeft van voor misschien weinig front, iets smal van voor en fijn hoofdje dus daarom oogt hij wat 'klein' maar dat is dan ook echt alles! Dat heeft niks te maken met het wel of niet passen op je pony.
Ziet er netjes uit, succes nog verder!
essiej_peace schreef:xSiep, hij loopt niet op de voorhand, daar loopt het weiland naar beneden af, dus vandaar dat de achterhand er niet verder onder zit. Het dekje is idd aan de grote kant maar ik vind het niet storend het is maar net waar je op let he

essiej_peace schreef:Lotje85, nee hij is er idd nog niet helemaal doorheen maar het is al stukken beter dan eerst. De bovenlijn zit opzich wel goed, op sommige foto's is het net een verkeerd moment maar dat valt wel mee, de kaaklijn moet nog veel beter.
Mijn handen heb ik niet op die plek om het te compenseren, ik had er eigenlijk niet zo op gelet, het zit me meer in de schouders, waardoor ik mijn handen niet op de goede plek doe...
Hij begint al aardig met zoeken naar mijn hand.
Met je handen op de juiste plek krijg je een paard niet actief van achteren, daar heb je je zit en beenhulpen ook voor nodig![]()
Op de foto waar ik hem aan het voorbereiden ben naar het halsstrekken toe, volgde hij mijn hand wel goed. Op de foto is hij net aan het zoeken wat de bedoeling was. Dat zie je net niet op de foto
Ik ben nog maar 15hoor, dus start gewoon tussen de pony's haha

Jij moet juist je handen meer gaan dragen en dan van achteruit gaan activeren! En hoe kun je nu zeggen dat hij op de foto richting halsstrekken je hand volgt?!?! Anders zou je totaal geen waslijntjes in je teugels te zien krijgen. En er door de bovenlijn doorheen, maar door zijn kaak nog niet? Dat zijn 2 dingen die nooit los van elkaar te zien zijn. Hij is er doorheen als hij zowel zijn rug als zijn kaak loslaat. Je hebt nog een hoop om aan te werken, maar dat geeft niet. Eerst moet je wel zien waar het fout zit en dat doe je in mijn ogen nog niet. Kritisch blijven op jezelf! unfearlover schreef:he Es! ziet der leuk ook hoor!
let wel op je handen en het commentaar dat al is gegeven!
en ik vind haar helemaal niet te groot voor de pony, ''als een 14 jarige op een shetlander''
pff triest hoor.
En ik hoorde dat je geen les meer had?
of heb je les van iemand anders?
groetjes!