Ik heb nu van jullie een 2,5 jarige ruin van Moujik de Sohan Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb nu van jullie een 2,5 jarige ruin van Moujik de Sohan Kimmie_girl schreef:leuke foto`s rens.
Vanita was echt een lekkertje heerlijk beest!
ben benieuwd waar die heen is!
Dooooo schreef:Total Touch is van mij geweest...Ik heb nu van jullie een 2,5 jarige ruin van Moujik de Sohan
jolly_renske schreef:Dooooo schreef:Total Touch is van mij geweest...Ik heb nu van jullie een 2,5 jarige ruin van Moujik de Sohan
total was zo snel. ik kon er af en toe echt niet mee rijen![]()
maar ze is nu volgens mij naar italië dacht ik.
lonnie schreef:hmm volgens mij staat seduced nu bij mij op stal! weet je toevallig aan wie die verkocht is?
jolly_renske schreef:ik werk trouwens bij jansen van den hout

Hoe heet die (op stal of liever op papier) en wat is de afstammeling?
Adil18 schreef:Her en der de handjes wat hoger, voor de rest heb je een prachtige houding! Ik vind ook dat je de paarden stuk voor stuk heerlijk aan het lopen hebt. En ook je springtechniek ziet er erg goed uit! Je bent een echte allrounder zeker...?
af en toe zit ik veel te ver naar voren
valine schreef:heey,volgens mij heb ik die souvenier nog een tijdje gereden.
komt dit paard uit noord holland vandaan? (is het een merrie,anders hebben ze toevallig de zelfde naam en lijken ze op elkaar)

SteffiiY schreef:valine schreef:heey,volgens mij heb ik die souvenier nog een tijdje gereden.
komt dit paard uit noord holland vandaan? (is het een merrie,anders hebben ze toevallig de zelfde naam en lijken ze op elkaar)
Dat paardje is nu van mijn,
heb je haar gereden ?