Beugels mogen nog wel een gaatje langer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
louie4ever schreef:eej Liek..
Ik las over het zadel he..
Lieke heeft dat ook,, wij gebruiken nu een antislippad..
Misschien ook een idee
die was maar 20 eurotjes
Maar bontje is sjieker
lieke4quike schreef:louie4ever schreef:eej Liek..
Ik las over het zadel he..
Lieke heeft dat ook,, wij gebruiken nu een antislippad..
Misschien ook een idee
die was maar 20 eurotjes
Maar bontje is sjieker
Jennifer, huh? Ik weet niet hoor, 'Lieke heeft dat ook'
volgens mij klopt er iets niet HAHA
Tijgertje86 schreef:Van de vorige foto's werd ik niet blij (zeg maar gerust boos), maar bij het zien van deze foto's wordt ik al een stuk blijer! Je bent duidelijk vooruitgegaan. Ik hoop dat je nu ook de zwakke punten in je vorige topic ziet. Houd deze stijgende lijn vast en succes.
P.s. Ja, je beenligging en de sporen is al besproken, daar ga ik niet op in, wel even aanwerken om het plaatje af te maken.
Zoë_Iris schreef:nou ziet er leuk uit hoor! Echt waar, ik heb je vorige topics niet echt gevolgd maar heb net toch even gekeken.
Leuk om te zien dat je zo hard aan jezelf werkt, dat verdient toch wel een compliment!
Je bent echt op de goede weg, ik zou zelfp roberen (als dat niet heel onprettig zit) om je beugels een gat langer te maken.
Dat lost niet meteen het probleem op van 'hakken optrekken' maar je kunt het combineren met wat oefeningen.
Ikzelf heb er heel veel aan om mijn beugels even uit te doen, dan met mijn voeten cirkels te draaien. Linksom draaien, rechtsom draaien etc, op deze manier ontspan je (onbewust) je heup/bekken meer waardoor je als vanzelf centimeters langere benen krijgt haha! Als je eenmaal je benen wat langer kan laten afhangen zullen denkik de beenhulpen ook beter doorkomen.
Ga zo door!
Bellie2 schreef:'t is al een stuk beter geworden! alleen volgends mi hoord je witte bontje boven het chabrak?
geerke schreef:het ziet er mooi uit!!zie je wel dat mijn vertrouwen in jou niet verkeerd was???
Silke_ schreef:Ziet er echt beter uit!
je houding is veel mooier geworden en ook dat van Quick!
Die loopt veel ontspannender, dat zie ik graag, die lange hals.
Blijf goed je hakken uitdrukken en gebruik dan alleen je sporen als het even moet.
ga zo door!