Ilan, mooie bonte pony! @ springwedstrijd in Lunteren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sannee_

Re: Ilan, mooie bonte pony! @ springwedstrijd in Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:53

Haha Hindernis vijf is van onze hoefsmid!!

Ziet er leuk uit!

Shettielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:56

Hejjj... het ziet erg goed uit! Leuke pony! Lachen Knap dat je bent blijven zitten bij foto 2, je ziet helemaal op zijn nek Knipoog enne mooi dekje Haha!

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:57

Whahaha nou die krijgt het vast druk Tong uitsteken bijna elke pony stond stil op die hindernis (behalve de mijne dan die heb een goeie hoefsmid dus die hoefde niet in de rem om dat 06 nummer te noteren Nagelbijten / Gniffelen )

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:57

ziet er goed uit martine! Knappe pony is dat, je ziet ook niet dat ie wat klein is zo met jou erop. Staat echt prima!

_Gargamel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:01

ziet er goed uit! wat een leuke pony joh! echt super! wat een mooie rijhal daar ook trouwens waar is dat?
heel veel succes en vooral veel plezier verder! ziet er fantastisch uit!

_Gargamel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:02

oohja Lunteren haha ik zag het later pas.;p

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:32

Martine_m schreef:
Dankje nimmy!
weer foutloos? dat zal dan de eerste keer worden Nagelbijten / Gniffelen
ja echt ik was heel sjag daarna...

kan ik me voorstellen, ik zou ook zoiets Stoom uit je oren Stoom uit je oren hebben dan hoor...
ben je meteen uit je ritme...

en dacht dat je al vaker onderling gestart was met iel, maar nog niet dus?

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:33

Nope dat was ik Tong uitsteken en dat was zoals te verwachten een drama

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:38

je eerste springwedstrijd ben jij wel eerste geworden Tong uitsteken
maar jij hebt nog zenuwachtiger als mij voor een wedstrijd, dus kan me voorstellen dat t dan niet meer zo lukt

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:39

Neej precies.... en dan ga ik ook bijna huilen als ie niet wil en ik weet dat iedereen naar me kijkt.... dan voel ik me zown gigantische mislukking, dat doe ik mezelf liever niet meer aan

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:40

whaha... ach komt goed, zolang je maar lol met m hebt dat is t belangerijkste!!!!!!!!

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 19:27

@inge: dankje Haha! bij jou ging ie ook super! volgende keer gaan we allebij voor foutloos!

@Ginny: ja ik vond het ook goed gaan! En idd al een hele tijd niet meer op hem gereden dus ben ook best wel trots hoor Haha! twas idd gezellig! Als je keer een wedstrijd in de buurt heb kom ik zeker kijken.

@Amber: Ja ik baalde echt heel erg.. maar ja idd op naar de volgende!

@rosa: ja toen ik de foto's terug zag had ik ook zoiets van hmm best opgekropt.. maar hij liep wel heel lekker.. als ik met hem ga springen wordt ie altijd heel erg heet! Dan begint hij echt meteen te rennen Haha!

@Emmy: ja sorry niet aangedacht om te zeggen Haha! kwil jou paardje binnekort wel keer bewonderen *LOL* die van mij moet nog wel een paar jaartjes wachten hoor voordat hij mag springen!

@Liberance:jawel, jammer dat je alleen zo'n reactie geeft. Heb ik niet zoveel aan...

@sanne_shet: dankje Haha! Haha ja dan heb jij vast een enge hoefsmit aangezien er veel stopte daar ROFL

@Shettielover: Dankje Haha! ach dat was niet zo moeilijk hoor.. hij is niet stil gaan staan ofzo.. hij sprong gewoon meteen.. alleen een beetje raar Haha! ik zit blijkbaar aardig stevig :p Verder gaan de volgende keer mijn beugels een stukje langer Nagelbijten / Gniffelen

@Jenny: Dankje Haha! Ja ik ben ook niet zo groot he Haha! ik ben straks echt een muis op ratino Tong uitsteken

@ ___Elise___ : Dankje Haha! suc6 ga ik vast nodig hebben met die draak van mij! met ilan komt het wel goed.. zo snel mogelijk nog een keer heb de smaak te pakken Haha! ja idd in lunteren bij de Nieuwe Heuvel. net nieuwe hal of na ja vorig jaar ergens.. ziet er erg mooi uit idd!

@Nimmy: Nee toen liep ik op krukken.. Verdrietig maar goed.. verder tja twas balen maar niet de moeite waard om me er druk over te blijven maken Tong uitsteken ben wel benieuwd wanneer ze me tijd weer aan hadden gezet.. maar dat weet je toch nooit!

@WP en Nimmy: willen jullie het even ontopic houden... Dank u Haha!

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:28

Stoer beest hoor, met die manen! Cool Springen ziet er ook erg spannend uit!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:16

Hij springt echt lekker! Die foto van die halve weigering is echt heeel apart, geloof bijna niet dat ie nog gesprongen heeft en dat je bent blijven zitten Tong uitsteken
Wel onproffessioneel van die balk die er af viel zeg

horses19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 07:06

hey martine leuke foto's ik zou ook bij de wedstrijden komen kijken eigenlijk ook mee doen alleen bij de dressuur maar ik kon niet maja volgende keer weer Tong uitsteken

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 07:15

@Rosa: Dankje Haha! ik vind hem ook erg stoer Haha! ja hij is helemaal gek van springen Haha! en ik vind het ook leuk dus wat dat betreft zijn we een goeie combi!

@lotte: Dankje! Ja maar het is toch echt zo *LOL* binaca heeft gewoon een erg rare foto gemaakt Tong uitsteken

@randal: dankje! jammer! ik doe volgende keer waarschijnlijk ook weer mee!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 09:53

Hm ,volgens mij ben je bij foto 2 toch wel degelijk te vroeg naar voren gegaan, anders had dit beeld er niet echt uit kunnen komen, denk je wel? Maar super knap dat je hem nog gehaald hebt!
Denk er alleen wel om, want je haalt hem uit zijn balans door te vroeg naar voren te gaan, snappie Knipoog

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 09:54

Euhhh hij stond in eerste istantie practisch stil omdat ie die hindernis eng vond, vandaar dat je zown effect krijgt, uiteindelijk sprong ie alsnog

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 09:59

@adil: Zoals Wp al zegt.. hij stond zo goed als stil.. ik ging naar voren omdat ik verwacht had dat hij gewoon zou springen.. Ik denk ook niet dat ik hem uit zijn balans heb gehaalt... hij sprong alles prima maar vond 1 alleen een beetje eng.
Dankje voor je reactie *LOL*

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 10:02

Whitepanther schreef:
Euhhh hij stond in eerste istantie practisch stil omdat ie die hindernis eng vond, vandaar dat je zown effect krijgt, uiteindelijk sprong ie alsnog

Snap ik, maar je moet je door je paard naar de sprong laten dragen, tijdens de afzet wordt je als het ware uit het zadel gedrukt en dat is je teken te gaan staan. Was ze mooi blijven zitten (diep in het zadel, been goed aangelegd) dan was het goed mogelijk geweest dat hij helemaal niet zo'n noodstop had gemaakt....Het feit dat dit toch gebeurde en zij hierbij op zijn hals kleeft is voor mij een reden te concluderen dat ze niet lang genoeg in haar zadel heeft gezeten (dus niet haar "teken" heeft afgewacht) maar al te vroeg mee is gegaan...

Vandoor ook mijn tip: niet te vroeg meegaan want je haalt je paard uit balans bij de afzet...!

Mar ik weet hoe ongelloflijk makkelijk het is dat vanaf de kant te zeggen. Als je in de ring bent, alle adrenaline voelt, je op een diertje rijdt wat je al lang niet hebt gereden en er ook nog eens van alles mis gaat, dan geloof ik wel dat je de regelstjes even laat voor wat het is Knipoog

Liberance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 10:16

@ martine

was niet gemeen bedoelt..vroeg het me alleen af;)

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 10:20

@adil: ja ik snap je dat klopt idd ook wel.. mijn beugels waren sowiezo te kort waardoor ik moeilijk kon blijven zitten.
Ik heb springles gehad en kwam er toen achter dat ik vaak het paard op het verkeerde moment de hulp geef. ik ben toen gaan oefenen door iets eerder in verlichte zit te gaan zitten en helemaal niets te doen.. snapje ? beetje krom uitgelegd :p ik heb nu al een tijdje geen les meer gehad en deze pony al een tijd niet gereden, ik wil hier wel verder aan gaan werken maar dan moet ik wel weer les gaan krijgen... dit is nu even moeilijk, maar ik ga er aan werken en ik snap nu wat je bedoelt *LOL*

thx Haha!

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 10:20

Liberance schreef:
@ martine

was niet gemeen bedoelt..vroeg het me alleen af;)

snap ik, vond het aleen jammer dat je geen andere reactie gaf waar ik iets aan had Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 10:22

Martine_m schreef:
@adil: ja ik snap je dat klopt idd ook wel.. mijn beugels waren sowiezo te kort waardoor ik moeilijk kon blijven zitten.
Ik heb springles gehad en kwam er toen achter dat ik vaak het paard op het verkeerde moment de hulp geef. ik ben toen gaan oefenen door iets eerder in verlichte zit te gaan zitten en helemaal niets te doen.. snapje ? beetje krom uitgelegd :p ik heb nu al een tijdje geen les meer gehad en deze pony al een tijd niet gereden, ik wil hier wel verder aan gaan werken maar dan moet ik wel weer les gaan krijgen... dit is nu even moeilijk, maar ik ga er aan werken en ik snap nu wat je bedoelt *LOL*

thx Haha!

Oke dan!!! OK dan! Heel veel succes! Haha!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 10:34

hey ziet er leuk uit jo.
Probeer wel je benen niet naar voren te steken, en dan bedoel ik niet boven de sprong maar op de losrij foto's en het stilstaan. Ik doe dit ook heel erg en ik zal je zeggen het is erg moeilijk om af te leren.