Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daan_Ordeal schreef:Wat heb je een mooi paard zeg! Jullie zijn echt een leuke combi![]()
Ik vind het echt goed van je dat je hem dan maar wat hoger laat lopen in plaats van hem naar beneden te trekken zoals vele andere zouden doen... Ik zou inderdaad proberen hem vanuit het halsstrekken wat geslotener te krijgen en dus ook een betere aanleuning. Aanleuning is overigens niets anders dan ontspanning in nek en kaakgewricht (heb ik tijdens mijn ORUN cursus geleerd), en een duplo verbinding heb ik nog nooit van gehoord![]()
Heel veel succes verder!

Simba_ schreef:Het valt mij op,, dat de nageeflijkheid al meer begint te komen bij het uitdraven.
Daar geef je hem namelijk de kans om zijn rug te gebruiken.
Ik zou vanuit daar verder gaan werken. Als hij zijn rug vast zet en niet nageeft : ga terug naar die lage lijn. Zorg ervoor dat je daarin kunt schakelen en buigen.
Érg knap paard !
Essssss schreef:Heel off-topic, maar heb jij je leren laarzen gewoon in Nl gekocht?

Idra schreef:Wowie, Benissero heeft meer hals gekregen en is een stuk witter geworden
Is wel moelijk daar hè, om je plan te trekken en te moeten rijden zonder fatsoenlijke begeleiding? Je weet in ieder geval waar je naartoe moet en waar je vooral NIET naartoe moet