Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar met recht een zwarte parel, erg netjes, gaan we zeker nog van horen!
Ziet er SUPER uit sas
!! laverite schreef:In galop werk je nogal terug met je binnenhand, ik denk, moest je daar iets meer ruimte laten en haar neus wat meer voor de loodlijn plaatst ipv erachter, ze nog meer sprong zal nemen vanvoor
Ze galoppeert wel mooi bergopwaarts met een nette achterhand
De foto's zien er verder erg fijn uit, het wordt vast een zeer aangenaam paard!
egnie schreef:Ik zat naar je foto's te kijken en vond haar erg lijken om een merrie welke bij mij op stal staat. Lees ik de post eronder en blijkt dat er Haarlem-bloed bij in zit??? Laat nou die merrie (net 3 geworden) een Paddox X Haarlem zijn en ook percies zo'n koppie hebben. ALs het mij lukt zal ik eens een foto maken.
Ik vind het rijden er netjes uitzien. Paard loopt braaf en oogt redelijk ontspannen. Gaat volgens mij een heerlijk dier worden....
Shannonnekke schreef:Mooi, leuk paard zeg!
Zoals martine zegt: Dat je op foto: 2 en 4 erachter op het zadel zit, of komt dat door de foto die zo gemaakt is? Verder ziet het er goed uit
Foryourneeds schreef:Prachtig paard! En wat een lange benen zegZiet er heel elegant uit.
Voor de commentaar ga ik mee met de rest. Iets meer ruimte laten in de galop. En je benen lang maken. Doordat je ze optrekt, ga je ook verder achteruit zitten in je zadel.
Veel succes verder!
DAar ben ik ook zo trots op bij haar! Heb ze zelf niet
Ezumii schreef:Met zo'n sprong snap ik wel dat ze wat achterin het zadel zit als ze dat niet gewend is.
Wat een stelten heeft dat paard zeg!
Ik kan er ook maar net opkomen... gebruik liefst een krukje, anders moet ik me zo aan haar optrekken en dat is niet lekker voor haar rug... X__Trees schreef:Weer zo'n mooie!
Soms iets meer het neusje er uit laten maar jonge paardjes doen dat snel en van vanboven op je paard is dat niet altijd te zien héNog veel succes!
carina schreef:Wow, dat ziet er al indrukwekkend uit... Hopelijk gaat haar halfbroertje het later ook zo lekker oppikken.
Veel plezier nog met haar!
Valt wel mee toch?!?Woogy schreef:vind het een heel mooi paard en ziet er netjes uit voor pas drie maanden aan het werk.
maar waarom gebruik je bandages? op zulke jonge sterke pezen
Abrahams schreef:Hee weer foto's van de mooie Zsazsa. Lijkt een fijn paard te worden hoor! Blijf fan van dr. Mocht je ooit van haar af willen, dan weet ik nog wel iemand!![]()
Ik heb ze zelf niet... hihi
Sjel schreef:Ik heb je vorige topic ook toevallig gezien en er zit absoluut vooruitgang in. Het kan niet anders zijn, dat dit een fijne en bloedmoooie merrie gaat worden!
Voel me een beetje verlegen worden hoor (van je reactie)... Was zelf ook trots dat ik deze foto's gemaakt waren en ik ze zag VeryWell schreef:Ziet er al netjes uit voor die korte tijd die jij hop haar rijdt! Vind alleen op foto 2 je binnenhand behoorlijk streng! verder lijkt het op sommige foto's alsof ze er zich wat uit wil drukken, alsof ze zich niet helemaal loslaat, maar misschien is dat voor jouw gevoel wel anders! In ieder geval nog heel veel suc6 en plezier samen
avaluna schreef:Bij zwarte parel, dacht ik even aan een Fries totdat Rhodium verscheen, maar met recht een zwarte parel, erg netjes, gaan we zeker nog van horen!
Heel veel plezier en succes met haar!
Zo kan je het ook opvatten!
KarinvdM schreef:Ik vind het er al goed uitzien.
Ondanks dat ik je meestal op kleinere paarden zie, vind ik je hier ook prima op passen.
Ben zelf natuurlijk ook niet groot... maar ze is slank van postuur en daardoor sta ik er goed op. Gelukkig!!!
Zie er idd wel vooruit gaan als je kijkt naar eerdere foto's

Succes met dit mooie dier
knolle_krack schreef:Jeee... ik kijk mijn ogen uit naar je prachtige combinatie.. echt helemaal super...
Ga zeker zo door>>!! ik zie echt toekomst in jullie bijde zegg![]()
dankje!! Zilly schreef:Wat een ongelooflijk mooi en aanprekend paard heb jij zeg! En wat een lange benen
Rijden ziet er netjes uit voor 3 maanden onder het zadel. Ik heb zelf ook een jonkie, en zal verder ook geen rijtechnisch commentaar geven want ik weet zelf hoe moeilijk het is
Kel2004 schreef:Ik zie een hele mooie combinatie![]()
Wat mijn merrie ook had toen ze zo jong was is bewegen met een vrij recht voorbeen (vooral in galop)
Toen ik mijn merrie op een ijzertje voor zette, kwam er wat meer knie-actie. Geloof dat ik bij die van jou blote voetjes zag? Misschien een idee om de galop nog mooier en ronder te maken...
("Ik zie een hele mooie combinatie")VValar schreef:Hee Sas, wat ziet dat er al goed uit! Je bent ook niet te klein hoor vind ik persoonlijk. Wat een lange stelten heeft Zsa ZsaSucces met dit mooie dier
jaggie schreef:He het duurde ff voordat ik je topic weer gevonden had, had het nl. gister of eergisteren al gezien, maar ben zelf echt niet fit (grieperig) en dus steeds maar kort op Bokt, kan echt met moeite de paarden maar in beweging houden.
Maar nu ‘ter zake’, wat is ze knap joh en echt enorm langbenig hè, echt het dressuurpaardtype wat ze graag zien tegenwoordig. (althans ik wel). Ik vind het rijden er eigenlijk wel lekker uitzien, ondanks dat je pas kort met haar aan de gang bent, pakt ze het werken lekker op, ze lijkt me erg prettig in de hand. Dat voorwaartse krijg je er vanzelf wel ingereden, lijkt me zo geen ‘dooie’.
Haha, dat koppie op de halthoud foto is echt grappig
Zeabiscuit schreef:Ze doet grappig met haar oren
Ze was wat moe... 't droppie van meMontyRulezz schreef:Wat een lekker ding zeg!!!
Super![]()
Ik vind dat je haar al heel lekker aan het lopen hebt voordat ze 3,5 maand onder het zadel is.
Idd nog wat meer ontspannen door haar lijf en zelf wat meer gaan zitten. Maar als het pas de 8e keer is dat je erop zit vind ik het heel netjes. Die samenwerking krijg je toch pas na een tijdje.
Volgens mij heeft ze een heerlijke galop.
utjelover schreef:een prachtig dier zeg! en wat een fijn achterbeen zit erop!
Veel geluk ermee, en wees maar zuinig op je topper!
sjaantje schreef:Leuk paard! Komt vast wel goed met jullie.
Ik zou alleen proberen om in galop haar voor iets meer lucht te geven. Je werkt dan een beetje terug en dat is niet nodig, helemaal niet als ze nog maar kort ohz is.
ben zelf ook met tig dingen te gelijk bij haar bezig. Zal er erg op gaan letten! Want ze heeft van zich zelf al een mooie galop houding. Yvonnelind schreef:Bloedmooi paard, als je eenmaal aan haar bewegingsvorm gewend bent kan je ver met haar komen schat ik zo in.
Dank je!! Nu nog waar maken....