Simba_ schreef:Heb jullie al eens eerder op een wedstrijd gezien, vind dat je echt aan je houding mag werken. Hier zijn je handen wel heeel erg ver uitelkaar...
Klopt, mijn houding is altijd al een probleem geweest. Op welke wedstrijd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simba_ schreef:Heb jullie al eens eerder op een wedstrijd gezien, vind dat je echt aan je houding mag werken. Hier zijn je handen wel heeel erg ver uitelkaar...
Bonita_Bon schreef:Ziet er goed uit.
Lichte kanteling in hoofd op foto's 3 en 12.
Prachtig voorbeen gebruik (achterbeen is ook prima maar voorbeen heel expressief) leuk dier.
Zelf je schouders in de wending op 1 lijn houden.
Oakland1990 schreef:Die heeft qua hoofdtekening erg veel weg van Salinero vind ik.verder mogen je handen op de juiste plaats, maar ziet er netjes uit
natas_joy schreef:wat een prachtig paard !!
dat hoofd zooo mooi !!

crossmonster schreef:eindelijk zie ik verbetering ,
paard loopt op deze foto's veel meer ontspannen dan in je vorige topics
je handen vind ik op zich niet storend, alleen wel die tegenwerkende binnenhand op een aantal foto's'
maar zo te zien ben je nu op de goede weg.
voor je houding.. ik zou toch eens overwegen om zitlessen te nemen , op deze of evt een ander paard.
aan de longe, knoop in de teugels, beugels uit en zitten maar

,
CleovG schreef:Oakland1990 schreef:Die heeft qua hoofdtekening erg veel weg van Salinero vind ik.verder mogen je handen op de juiste plaats, maar ziet er netjes uit
Salinero? bedoel je niet Inspekteur?