Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_fenna_ schreef:Waar kan ik die topic vinden over haar? kan je een link plaatsen?
Lisa_vD schreef:Meid ik heb echt respect voor je hoor! Echt knap hoe je met je handicap om gaat. Ik vind heel geweldig voor je dat Indi het zo oppakt. Veel plezier nog met hem
Sparky10 schreef:dan keuren jullie mij ook af vrees ik ik heb twee herseninfacrten gehad heb geen gevoel in mijn likerhand en gezicht twee heupprotheses en een kneiprothese en een geweldige ziekte genaamd sle dus er kan van alles bijkomen
en ik rij op mijn paardje van 10 jaar die na 3 jaar stilstaan vorig jaar mei weer aande bak mocht is ook een topic over op haw.
[HAW] Sparky [FJORD] van Sparky10@work
zonder lichaamsbeperking is het zo moeilijk om hier over te oordelen , indi gaat door het vuur voor agnes en andersom .
Citaat:agnes haar profiel kijken ikenindi daar staan links naar eerdere topics
blensink schreef:Sparky10 bedankt dat je het moment van de eerste galop en sowieso foto´s hebt van Agnes onder het zadel hebt vastgelegt.
Heb hier zo naar uitgekeken.
Het ziet er supergoed uit en ben blij dat jullie zo vooruit gaan met indi.
Heel veel plezier en succes verder met het doorrijden van Indi.

vooral als er dan iemand op zit. Ik ben nu ook bezig met een 3,5 jarige en aan de longe springt ie direct aan als ik het commando geef, maar als hij bereden wordt is het gewoon veel lastiger voor m. Heeft niet zozeer met gehoorzaamheid te maken maar meer met het feit dat het een moeilijke oefening is.
Paardrijden behoort nu eenmaal tot de "gevaarlijke sporten". Dit was haar droomwens, op een tinker met wapperende manen in rengalop over het strand gaan.. En dat ga ik haar ook zeker niet onthouden 

Sparky10 schreef:geen dank ik heb er ook echt van genoten !!
en agnes haar koppie geweldig toch ?

Sparky10 schreef:even voor de goede orde even lezen voor degene die agnes niet kennen onder ikenindi daar staan veel topics over haar en haar ziekte .
agnes heeft distrofy in haar arm en dystoni in haar benen , mening ander mens zou niet eens meer op het paard stappen .
agnes heeft indi zelf onder het zadel gekregen indi word in mei 4 jaar .
agnes kan haar benen niet gebruiken en de arm niet die zit in en spalk.
indi moet alles leren van agnes en die is verantwoordbezig door in de gehandicapten les te rijden ! en het gaat super !
en ze rijd indd op sokken , haar tenen zijn afgestorven de voeten staan door de dystonie scheef en dus kan ze geenschoenen aan ze gaat als 20 jarige door het leven in een scootmobiel !
dus beetjerespect mag hiervoor zeer zeker!!
jullie en ik ook niet doen het haar niet na !